Mä en juo sitä enää ikinä |O Se on petollista :saint:Alkuperäinen kirjoittaja tatja:Huttusen valkkarii
Ei mua mitään varoitettu Alkossa, että tuossa viinissä on alkoholiaAlkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:kauhee ei kai nyt kukaan tähän aikaan päivästä juo alkoholia
hakee vaikka siiderin...
joo, tää pätee sit taas seuraavaan kertaanAlkuperäinen kirjoittaja Kirsi:Ei mitään eikä tule. Karmee kapula. Mä en juo enää ikinä mitään missä on akoholia.
No mä juon viel, saa nähä kuin kauan..Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mä en juo sitä enää ikinä |O Se on petollista :saint:Alkuperäinen kirjoittaja tatja:Huttusen valkkarii
edesvastuutonta kun myyjä ei kertonut sinulle mitä olet ostamassa ja mitä kaikkea sen käytöstä voi seurataAlkuperäinen kirjoittaja fanta:Ei mua mitään varoitettu Alkossa, että tuossa viinissä on alkoholiaAlkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:kauhee ei kai nyt kukaan tähän aikaan päivästä juo alkoholia
hakee vaikka siiderin...
Eikä mua siideristä :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Ei mua mitään varoitettu Alkossa, että tuossa viinissä on alkoholiaAlkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:kauhee ei kai nyt kukaan tähän aikaan päivästä juo alkoholia
hakee vaikka siiderin...
Ei vaivautunut kysymään edes, että minkä kanssa tätä aiot juoda, johon tietysti olisin vastannut, että isännän kanssa aateltiin siemaillaAlkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:edesvastuutonta kun myyjä ei kertonut sinulle mitä olet ostamassa ja mitä kaikkea sen käytöstä voi seurata
todella törkeää et alko ei huolehdi paremmin asiakkaistansa ja heidän hyvinvoinnistansaAlkuperäinen kirjoittaja fanta:Ei vaivautunut kysymään edes, että minkä kanssa tätä aiot juoda, johon tietysti olisin vastannut, että isännän kanssa aateltiin siemaillaAlkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:edesvastuutonta kun myyjä ei kertonut sinulle mitä olet ostamassa ja mitä kaikkea sen käytöstä voi seurata
Varoitus:Se ei käy päähän,vaan jalkoihin :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja tatja:No mä juon viel, saa nähä kuin kauan..Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mä en juo sitä enää ikinä |O Se on petollista :saint:Alkuperäinen kirjoittaja tatja:Huttusen valkkarii
No, mitäs läksinAlkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:todella törkeää et alko ei huolehdi paremmin asiakkaistansa ja heidän hyvinvoinnistansa
Katotaa pääsenkö ylös kohta tuolista! Pitää varmaa ottaa jotain kevyempää..Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Varoitus:Se ei käy päähän,vaan jalkoihin :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja tatja:No mä juon viel, saa nähä kuin kauan..Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mä en juo sitä enää ikinä |O Se on petollista :saint:Alkuperäinen kirjoittaja tatja:Huttusen valkkarii