Mulla tuttu ja turvallinen kobbarberg päärynä,oikeastaan juon sitä suoraan tölkistä
onko se muuten hyvää?Alkuperäinen kirjoittaja Hippopotaamus:Jouluomena limsaa
Onkos neidillä krapulaAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:ei mitään :x
valitettavasti vaikka harvinaista onkin! ja tänään pitäisi lähteä pikkujouluihin :headwall: ei olisikaan ku 10s päivä putkeen juomista menossa prkl!!!Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Onkos neidillä krapulaAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:ei mitään :x
arvaa oisko tehny mieli onnelaan mut en mä pääse :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:valitettavasti vaikka harvinaista onkin! ja tänään pitäisi lähteä pikkujouluihin :headwall: ei olisikaan ku 10s päivä putkeen juomista menossa prkl!!!Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Onkos neidillä krapulaAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:ei mitään :x
ainii sekin on auki tänään... ja viel eurot ois |O heti tammikuussa loppuu juominen oikeesti!!! ainakin kuukaudeksi :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:arvaa oisko tehny mieli onnelaan mut en mä pääse :snotty:
Kiva että täällä on muitakin :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Joulu olutta juon. :xmas:
ei mitään lasissa ja Onnelaan en halua enää ikinä :headwall: nimim. vietä ilta narikassa, kun et pääse jättämään takkia ruuhkassa :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:arvaa oisko tehny mieli onnelaan mut en mä pääse :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:valitettavasti vaikka harvinaista onkin! ja tänään pitäisi lähteä pikkujouluihin :headwall: ei olisikaan ku 10s päivä putkeen juomista menossa prkl!!!Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Onkos neidillä krapulaAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:ei mitään :x
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:ei mitään lasissa ja Onnelaan en halua enää ikinä :headwall: nimim. vietä ilta narikassa, kun et pääse jättämään takkia ruuhkassa :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:arvaa oisko tehny mieli onnelaan mut en mä pääse :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:valitettavasti vaikka harvinaista onkin! ja tänään pitäisi lähteä pikkujouluihin :headwall: ei olisikaan ku 10s päivä putkeen juomista menossa prkl!!!Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Onkos neidillä krapulaAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:ei mitään :x