Kolmas batterykossu menossa, sit siirrytään lonkkuun :p Viihteelle :D
"mama" 17.09.2011 #2 Eii näitä kysymyksiä oli jo joskus 5 vuotta sitten kun kävin täällä säännöllisesti Mut ilman lasia nyt..
Eii näitä kysymyksiä oli jo joskus 5 vuotta sitten kun kävin täällä säännöllisesti Mut ilman lasia nyt..
Data 17.09.2011 #7 Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24649999: Punaviiniä. Vakiovastaus. Click to expand... Minä otan vasta myöhemmin illalla punaviiniä valkohomejuuston kanssa. Nyt on vuorossa pizza oluen kanssa En aikonut pitäytyä tänä iltana kahden annoksen rajassa... Reactions: Lilii lisänimetön ja Debra
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24649999: Punaviiniä. Vakiovastaus. Click to expand... Minä otan vasta myöhemmin illalla punaviiniä valkohomejuuston kanssa. Nyt on vuorossa pizza oluen kanssa En aikonut pitäytyä tänä iltana kahden annoksen rajassa...
NannaIhana 17.09.2011 #10 just ny ei mitää. taidan kipata tölkin batterya ku väsyttää niin pirusti. kahvi ei auttanu |O enkä nukkuunka jaksais viel mennä. kalsarikännit ei innosta eikä baariinka jaksa.
just ny ei mitää. taidan kipata tölkin batterya ku väsyttää niin pirusti. kahvi ei auttanu |O enkä nukkuunka jaksais viel mennä. kalsarikännit ei innosta eikä baariinka jaksa.
persvakoonasana 17.09.2011 #18 Punkkua, punkkua, punkkuuaaa... Jee, mulla alkoi just äsken viikonloppu ja rentoutuminen! Reactions: Lilii lisänimetön
Mulla 17.09.2011 #20 Olvi III vajaa puoli lasia jäljellä, tämän jälkeen otan joka iltaisen puolenlitran ykkös-maito "annokseni" ja painun sängyn puolelle lueskelemaan.
Olvi III vajaa puoli lasia jäljellä, tämän jälkeen otan joka iltaisen puolenlitran ykkös-maito "annokseni" ja painun sängyn puolelle lueskelemaan.
miltski 17.09.2011 #21 Sunrise, lemon flavour. Joku juomasekoitusjuttu, mies toi kaupasta saunajuomaksi.
Lilii lisänimetön 17.09.2011 #24 Alkuperäinen kirjoittaja Debra: Näytä alkuperäinen viesti Luomupunkkua. Click to expand... Minullakin! Täällä Savia Viva, mitä sulla?
Alkuperäinen kirjoittaja Debra: Näytä alkuperäinen viesti Luomupunkkua. Click to expand... Minullakin! Täällä Savia Viva, mitä sulla?