Mulla punkkua...
Maija ja poijjaat 15.11.2008 #3 Ensin lapset nukkumaan ja sitten korkeintaan yksi siideri... :ashamed:
Timppa 15.11.2008 #4 Äsken valkkaria, nyt sidukkaa, kohta glögiä ja sitten punkku. Ja sitten jotain näistä edellisistä.
vartooja 15.11.2008 #9 Ei just nyt mitään, mutta kuhan muksut unilla niin meinasin nauttia lasillisen tai kaksi punaviiniä (Magyar ) hyvässä virtuaaliseurassa
Ei just nyt mitään, mutta kuhan muksut unilla niin meinasin nauttia lasillisen tai kaksi punaviiniä (Magyar ) hyvässä virtuaaliseurassa
... 15.11.2008 #10 Alkuperäinen kirjoittaja Mussukka79: Punkkua täällä kans Click to expand... punkuista tykkäät? Mä tykkään erittäin täyteläisistä mieluiten cabernet rypäleellä höystettynä Yksi Lemppareista on eräs chileläinen, jonka nimeä en viitsi edes yrittää kirjoittaa
Alkuperäinen kirjoittaja Mussukka79: Punkkua täällä kans Click to expand... punkuista tykkäät? Mä tykkään erittäin täyteläisistä mieluiten cabernet rypäleellä höystettynä Yksi Lemppareista on eräs chileläinen, jonka nimeä en viitsi edes yrittää kirjoittaa