mulla vaniljasiideriä,kolmatta pulloa vetelen huomaa jo varmaan kirjoitusvirheistäkin..
haana 23.08.2008 #1 mulla vaniljasiideriä,kolmatta pulloa vetelen huomaa jo varmaan kirjoitusvirheistäkin..
tähdenlento09 23.08.2008 #7 Mulla mitään lasia vieressä edes oo vaan salmiakkisuklaalevy ja pussi hedelmä aakkosia
Pajukko 23.08.2008 #9 Kahvia juo. Kolmas mukillinen menossa. Keitin normaali määrän minkä yleensä mulle ja miehelle keitän, mutta eipä ole mies kotona, joten juon sitten tuplamäärä. Olen kahvimonsteri.
Kahvia juo. Kolmas mukillinen menossa. Keitin normaali määrän minkä yleensä mulle ja miehelle keitän, mutta eipä ole mies kotona, joten juon sitten tuplamäärä. Olen kahvimonsteri.
??? 23.08.2008 #11 Siideriä, lonkkua ja olutta. Kääk! Ei toisin samaan aikaan, vaan kukin vuorollaan =)
pirre 23.08.2008 #13 missäpäin siemailette juomianne? t. ulla taalasmaa (joka hakee juuri n.y.t toisen oluen)
pirre 23.08.2008 #17 kamala mikä vauhti päällä,taas täytyy lähtee suunistaa jääkaapille hakee ölyttä... ja tupakille