Mitä lasissa/mukissa/tuopissa?

• Viestiketjun aloittaja Cheers!
  • Ensimmäinen viesti
Cheers!
Mulla mansikkasiideriä ja kunhan saan parvekkeen kuurattua niin siirryn teräviin (ei hammastikkuihin) :D

Palasin just kauppakeskuksesta, joka oli kuin helvetin esikartano! Onneksi sisällä oli viileää ja viihdyinkin makkaraosastolla vilvottelemassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä Harmaa;29940202:
Tiesithän että shotteja tilataan metri kerrallaan...Eli metri salmaria, metri tequilaa jne. tarkoittaa että laseista tehdään metrin letka mikä täytetään. Veikkaan että olet just se baarimikon painajainen mikä käy tiskillä 'yks hotshot' tilauksen kanssa.
:D elä kehtaa... Ne ei oo ihmisten juomaa muutenkaan niin että vielä metritolkulla!! Kyllä myö nykyään otetaan kerralla kahdet, joskus jos jonoja niin kolmet. Viimeks kun olin tilaamassa yhden mustikkashotin niin tää baarimikko päättikin maksatuttaa mulle minttuviinaa ja salmaria, no siinä vaiheessa iltaa ei enää maistunut niin kaveri otti ne omiensa kahden shotin lisäksi :O Ei elämä miten känniin se meni, tietysti :/ Ois tehnyt mieli mennä kuristaa se baarimikko et mikä vastuu heillä on?! Asiakas pyytää yhtä shottia niin silloin ei aleta flirttailee ja tyrkyttää toisille enempää! Sit kun tultiin seuraavana päivänä uudestaan niin se vittuili kaverille et "oliko tänään krapula?" :x

Ensin kahvia mukissa, sit greippilimpparia lasissa.
Käytiin prismalla ja automaatista hakemassa paketti.

deeep
:D elä kehtaa... Ne ei oo ihmisten juomaa muutenkaan niin että vielä metritolkulla!! Kyllä myö nykyään otetaan kerralla kahdet, joskus jos jonoja niin kolmet. Viimeks kun olin tilaamassa yhden mustikkashotin niin tää baarimikko päättikin maksatuttaa mulle minttuviinaa ja salmaria, no siinä vaiheessa iltaa ei enää maistunut niin kaveri otti ne omiensa kahden shotin lisäksi :O Ei elämä miten känniin se meni, tietysti :/ Ois tehnyt mieli mennä kuristaa se baarimikko et mikä vastuu heillä on?! Asiakas pyytää yhtä shottia niin silloin ei aleta flirttailee ja tyrkyttää toisille enempää! Sit kun tultiin seuraavana päivänä uudestaan niin se vittuili kaverille et "oliko tänään krapula?" :x
Miten sä onnistutkin aina kuulostamaan niin hemmetin lapselliselta. Oletko oikeasti -91 syntynyt?

Ja vastaus kysymykseen, vettä :)

Yhteistyössä