mitä lasissa, jalassa, päällä, mielessä ja toiveissa ja kuka perheestä paikalla....? =)

tölikässä karhua, jalassa vällärit, päällä pikku hiprakka ja punainen paita, mielessä lapsi, iso rakkaus ja mies joka duunissa, perheestä paikalla +1vee, jonka kohta toimitan iltapuuron ja kylvyn kautta unten maille ja juu hiprakka ja lapsi, soittakaa sossut, voin antaa osoitteen yv:nä ...

[QUOTE="vieras";26388116]Älä vie noin pientä kylpyyn, kun olet humalassa. Oikeasti.[/QUOTE]
no kyllä minä nyt vien ja olen oikein huolellinen, kultaseni, olen toimintakunnossa, en känässä, mä tulen hiprakkaan kahdesta pienestä oluesta ;)

"vieras"
Lasissa ei mitään, arvon kylmän maidon ja tuorepuristetun appelsiinimehun välillä vielä hetken. Jalassa pyjamahousut, päällä siihen kuuluva paita, mielessä ois nukkumaanmeno. Toiveissa ois se, etten nukahtais ihan vielä ja kukaan muu ei ole paikalla kuin mä.

• Tykkää
Reactions: erinys
Lasissa on makeaa Lorelei valkoviiniä, paljaat jalat, päällä mustat rintsikat, violetti- mustat
pikkarit, sininen t- paita ja ruskea samettihame.

Mielessä pyörii isän sairaus, onneksi ihana mies lohduttaa ja pitää hyvänä, saa nauramaan.
Toiveissa on, että isän vointi edes vähän parantuisi, vaikka syöpää ei voi parantaa.

Mies on paikalla miun kanssa.

• Tykkää
"vieras"
tölikässä karhua, jalassa vällärit, päällä pikku hiprakka ja punainen paita, mielessä lapsi, iso rakkaus ja mies joka duunissa, perheestä paikalla +1vee, jonka kohta toimitan iltapuuron ja kylvyn kautta unten maille ja juu hiprakka ja lapsi, soittakaa sossut, voin antaa osoitteen yv:nä ...
Lasissa sitä valkoviiniä, sukat jalassa, päällä hölmöt lököpöksyt ja nukkaantunut fleeke (tai flekke). Mielessä rauha, toiveissa kaunis sää ensi viikolle. Koko perhe kotona, peruskoulun päättänyt ja lukion toisen luokan päättänyt myös. Sää on huono, muuten nuorempi olisi mennyt kavereitten kanssa kaupungille jo päivällä.

• Tykkää
Lasissa tällä hetkellä vain vettä (josko reilun tunnin päästä sauna siideri), jalassa lökähousut, päällä lilapaita + kantoliinassa pienen pieni tyttö, mielessä kuopuksen ristiäiset ja miehen puolen sukulaisten majoittaminen ja toiveissa, että ainakin puolet miehen sisaruksista perheineen ja myös vanhemmat menisivät hotelliin, jos vaan vielä sellaisen saa varattua. Paikalla pikku tuhisija liinassa, pojat juoksee ympäri tässä edestakaisin, tyttö katsoo viereisellä sohvalla tv:tä ja mies on saunan puolella lisäämässä puita. Eli koko perhehän tässä lauantai-iltaa viettää yhdessä.

• Tykkää
Paikalla minä ja lapset,lasi tyhjä (kohta haen lisää vissyä),kipossa sipsejä ja toisessa karkkia;meillä on lasten kanssa herkkuilta kun mies lähti kavereidensa kanssa pelailee.Jalassa farkut,jotka vaihdan ihan just lököhousihin kun aletaan kattoo leffaa.Toiveissa saada lapset yhdeksältä kaikki nukkumaan,jotta voi olla iiiiiiihan rauhassa itsekseen.

ps.mun kans tekis mieli yks tai kaks Karhua,mutta unohdin ostaa kun kaupassa kävin..nyt siis täysin vissylinjalla..

• Tykkää
Mukissa kuumaa herukkamehua;
paljain jaloin;
päällä plyyshihousut ja trikootoppi;
mielessä loman alku;
toiveissa puutarhamyymälään pääsy (senkuin menen heti kun haluan);
kotona paikalla lisäkseni mies, kuopustyttö ja esikoispoika joka juuri suorittanut peruskoulunsa =)

• Tykkää
ramppa
mitä lasissa, jalassa, päällä, mielessä ja toiveissa ja kuka perheestä paikalla....? =)

Lasissa vettä, päällä aamutakki, mielessä ja toiveissa on pitkät unet ja hellyys, kotona minä ja mies. :D

• Tykkää
Lasissa on vettä. Äsken oli vielä mukissa rauhottavaa teetä. Jalassa on tummansiniset mysteerisukat, päällä alusvaatteet, marjapuuronvärinen hame mekkona ja laventelinvärinen jonkinsortin aamutakki.

Mieli on rauhaton, koitan katsella jotain tv-ohjelmia ja odotan jo unta. On taas ollut vähän sellanen kehnompi päivä, mutta onneksi se on kohta ohi. Toivoisin jotain syvää selkounta, jossa pääsisin selvittelemään päätäni ja hakemaan vastauksia kysymyksiini.

Asun yksin, olen yksin kotona.

• Tykkää
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26388337:
Lasissa on vettä. Äsken oli vielä mukissa rauhottavaa teetä. Jalassa on tummansiniset mysteerisukat, päällä alusvaatteet, marjapuuronvärinen hame mekkona ja laventelinvärinen jonkinsortin aamutakki.

Mieli on rauhaton, koitan katsella jotain tv-ohjelmia ja odotan jo unta. On taas ollut vähän sellanen kehnompi päivä, mutta onneksi se on kohta ohi. Toivoisin jotain syvää selkounta, jossa pääsisin selvittelemään päätäni ja hakemaan vastauksia kysymyksiini.

Asun yksin, olen yksin kotona.
Kurkkaa tuota Carmenia Teemalta :) Parhaat aariat ovat edessä!

• Tykkää
Lasissa jäähileistä pepsi maxia jägarmaisterilla ja limensiivulla terästettynä.
Päällä ei suihkun jälkeen mitään.
Perheestä paikalla mies ja kaksi nuorinta lasta (katsovat vintillä pedissä lastenleffaa).

Teinit teillään. Toinen tyttiksensä lakkiaisia juhlimassa, toinen kaverinsa mökillä (kotiin 02 mennessä toisen kaverin äidin kyydissä.)

:)

• Tykkää
Lasissa, tai oikeastaan korkissa konjakkia. En voi sietaa sita, mutta aitini lahti juuri kylasta ja jatti jalkeensa (asutaan Intiassa, vatsalaakkeena oli mukana, 3 korkillista oli jaljella). En raaskinut heittaa pois, ja ajattelin nyt horasta naamariin, jospa tata haikeuttakin laakitsisi.
Jalassa ei ole mitaan.
Paalla, tai ymparillani on mieheni saronki.
Mielessa uutiset ja kotikaupunkini (Suomessa) viimeviikonloppuiset traagiset tapahtumat, niita juuri youtubesta katson.
Toiveissa olisi saada eras isompi tyojuttu lapi ensi viikolla.
Perheesta paikalla tossa lattialla kuorsaavat pikkutytot ja koira. Mies tulee kotiin maanantaina.

Yhteistyössä