Mitä laitatte itse tehtyjen hampurilaisten väliin?

  • Viestiketjun aloittaja Aah
  • Ensimmäinen viesti
Aah
Tein niitä tuossa ja hampurilaissämpylän väliin laitoin: jauhelihapihvin, cheddar-juuston, raakaa sipulia, kurkkusalaattia, tomaattia, salaatinlehden, ketsuppia ja sinappia. Poika laittoi lisäksi paistetun kananmunan. Njam!!
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja Aah:
Tein niitä tuossa ja hampurilaissämpylän väliin laitoin: jauhelihapihvin, cheddar-juuston, raakaa sipulia, kurkkusalaattia, tomaattia, salaatinlehden, ketsuppia ja sinappia. Poika laittoi lisäksi paistetun kananmunan. Njam!!
Saman mitä aloittaja paitsi että lisäksi tira chilikastiketta tai harissaa
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Aah:
Tein niitä tuossa ja hampurilaissämpylän väliin laitoin: jauhelihapihvin, cheddar-juuston, raakaa sipulia, kurkkusalaattia, tomaattia, salaatinlehden, ketsuppia ja sinappia. Poika laittoi lisäksi paistetun kananmunan. Njam!!
Muuten sama mutta paistan sipulirenkaat ja käytän hampurilaismajoneesia.

 
vieras
Meillä on muuten ihan samat,paitsi mies laittaa joskus pekonia ja joskus korvataan pihvi paistetulla broilerileikkeellä. Kurkkusalaatin tilalla on yleensä suolakurkkuviipaleita. vitsi ett tuli nälkä :D
 
utelen
Teettekö hampurilaissämpylät itse vai ostatte? Jos ostatte, minkä merkkisiä?
Ja pihvit teette itse?

Mä laitan kaupan valmis hamppariin pekonia, salaattia, kurkkua, ketsuppia ja voileippikkelsiä. Joskus ananasta
 
Vähän kaikenlaista...itsetehtyä piffiä, sipulirenkaita, salaattia, juustoa, tomaattia, suolakurkkua, ketsuppia, valkoistamajoneesia ja hapurilaismajoneesia.



Toisenlainen annos
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="slurps";25544284]hampurilainen syödään kyllä normaalisti käsin, mut ei munkaan suu tuohon taivu :kieh: (yrittää haukkoa)[/QUOTE]

Ja se on vielä "lytätty" kasaan...juu meillä syödään haarukalla ja veitsellä
 
Meillä oli kerran tällainen monen hengen hamppari...



-Ranskanleipä
-6munaa
-6 jauhelihapihviä
-Melkeen koko paketti italian salaattia
-puolpakettia cheddar juustoo
-puolentuubia majoneesia
-paketti pekonia
-5 salaatin lehteä

Täs on yks mun iltapala...

 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Jos mä teen niin valmissämpylä (joko kaupan tai leipomon), valmis jauhelihapihvi, sipulia, salaattia, tomaattia, ehkä ananasta tai paistettua kananmunaa, paljon juustoa ja hampparimajoneesia sekä ketsuppia.

Jos mies tekee niin pihvit on itse tehty ja välissä voi olla melkein mitä vain :D
 
Väliin laitan itsetehdyn jauhelihapihvin, juustoa, suolakurkkua, tomaattia, salaattia, sipulirenkaita (hopeasipulia!) ja ketsuppia ja joskus majoneesia.

Ja hampurilainen syödään todellakin käsin, ihan suorastaan etikettimoka syödä haarukalla ja veitsellä :LOL:
 
vierailija
Teettekö hampurilaissämpylät itse vai ostatte? Jos ostatte, minkä merkkisiä?
Ja pihvit teette itse?

Mä laitan kaupan valmis hamppariin pekonia, salaattia, kurkkua, ketsuppia ja voileippikkelsiä. Joskus ananasta
Teen itse hampurilais sämpylät ja teen ltse ketsupin ja teen itse majoneesin.... kokeile et enään osta kaupan valmiita eineksiä. Jahuheliha pihvin paistan kuumassa valurautapannussa itse valmistamani voin kanssa. jos paistat tomaatti viipaleet pannulla saat enemmän makua . itse käytän hampurilaiseen valkosipulin kynsiä
suolakurkkua,ja salaatin lehtiä ja paistettu kanamuna tai paistettu pekonia.
 
Eihän hampurilaisen väliin enää mitään laiteta, sen kun on se valmis kokkauksen tuotos. Mutta halkaistun hampurilaissämpylän väliin voi mättää kaikenlaista.

Tosin japanilaisilla on hieman erilainen käsitys hampurilaisesta. Onneksi kokki on herkullinen, vaikka ruoka ei sitä ehkä olisikaan...
Tämän on pakko olla video, jota @Rätti Väsynyt on katsellut useammin kuin kerran.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt

Yhteistyössä