Suositelkaa jotain mitä helppo syödä 1,5vuotialle ja mitä 3,5vuotialle maistu :kieh:
Olkoon sitten syömättä, maistuupa ainakin seuraavana ruoka-aikanaAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:Mä tein just äsken,kaali,jauheliha,sienet,ruokakerma ja maustet,eikä kenelle maistu,pakko nyt jotain taas tehdä,hermot menee,en tajua mitä teen heille joka päivä kun mitään heille melkein ei maistu
Kaali, sienet jne harvemmin maistuu pikkulapsille. Tuossa tulikin hyviä vinkkejä.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Mä tein just äsken,kaali,jauheliha,sienet,ruokakerma ja maustet,eikä kenelle maistu,pakko nyt jotain taas tehdä,hermot menee,en tajua mitä teen heille joka päivä kun mitään heille melkein ei maistu
mietin samaa, mutten viittinyt kirjottaa kun tietää minkä paskaryöpyn saa niskaansa..Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:Miten te voitte syöttää pienille lapsillenne nakkeja tai ranskiksia tai nugetteja?? Ne on täynnä rasvaa, suolaa, nitraatteja ym. ja niiden ravintoarvo on täysi nolla. Minulla samanikäiset lapset kuin Savannalla ja syövät todella hyvin, terveellistä ja ravintorikasta kotiruokaa.
Eivät ne pikkulapset huomaa moisissa mitään erikoista, jos ovat niitä koko ikänsä syöneet.Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Kaali, sienet jne harvemmin maistuu pikkulapsille. Tuossa tulikin hyviä vinkkejä.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Mä tein just äsken,kaali,jauheliha,sienet,ruokakerma ja maustet,eikä kenelle maistu,pakko nyt jotain taas tehdä,hermot menee,en tajua mitä teen heille joka päivä kun mitään heille melkein ei maistu
ihan sama juttu täällä! Ja sitten ihmetellään miten suomalaiset aikuiset on niin lihavia... no mistähän lienee esimerkki syömistavoille tullut?Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:mietin samaa, mutten viittinyt kirjottaa kun tietää minkä paskaryöpyn saa niskaansa..Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:Miten te voitte syöttää pienille lapsillenne nakkeja tai ranskiksia tai nugetteja?? Ne on täynnä rasvaa, suolaa, nitraatteja ym. ja niiden ravintoarvo on täysi nolla. Minulla samanikäiset lapset kuin Savannalla ja syövät todella hyvin, terveellistä ja ravintorikasta kotiruokaa.