Mitä 3-vuotiaalle syntymäpäivälahjaksi??
vieras 15.01.2009 #4 Tuon ikäinen jo tietää mitä haluaa. Lapsi vain kauppaan mukaan katsomaan leluja ja katsot mikä kiinnostaa. Sitten vain ostat ja panet pakettiin.
Tuon ikäinen jo tietää mitä haluaa. Lapsi vain kauppaan mukaan katsomaan leluja ja katsot mikä kiinnostaa. Sitten vain ostat ja panet pakettiin.
vuotaraaputin 15.01.2009 #6 ainakin meidän kohta 3veen mielestä prinsessajutut on aivan ihania. ja askartelujutut.
Apua kaipaava Äiti 15.01.2009 #7 Meidän omaa tyttöä kiinnostaa littles petsit ja ponit...Viittiskö ostaa samoja juttuja kaverin lapsille mitä oma lapsi haluaa??
Meidän omaa tyttöä kiinnostaa littles petsit ja ponit...Viittiskö ostaa samoja juttuja kaverin lapsille mitä oma lapsi haluaa??
kylmä nakki 15.01.2009 #8 mä ainakin oon ostanut samanikäiselle samantyylisiä leluja. ponit on varmaan tosi ihana juttu 3veen mielestä, meidän neiti ei little petseistä välitä.
mä ainakin oon ostanut samanikäiselle samantyylisiä leluja. ponit on varmaan tosi ihana juttu 3veen mielestä, meidän neiti ei little petseistä välitä.
Apua kaipaava Äiti 15.01.2009 #9 Joo taidan ostaa ponit kummallekin lapsukaiselle...tulee varmaan itku jos viedään vain yhteinen lahja tyttäreni kavereille (kaksoset)Kiitos Vinkeistä
Joo taidan ostaa ponit kummallekin lapsukaiselle...tulee varmaan itku jos viedään vain yhteinen lahja tyttäreni kavereille (kaksoset)Kiitos Vinkeistä