Okei täällä on peukut pystyssä.Muistan. Onnea raskaudesta!
Meidän perhe elää jännittäviä aikoja, isoja muutoksia ilmassa, varmuutta tulee vasta muutaman päivän päästä mutta nyt jännittää niin paljon monen asian suhteen että multa menny ihan yöunet. Hyviä asioita, peukkuja saa pitää pystyssä
Mä ainakin muistan, sä oot mustannut tukkasAlkuperäinen kirjoittaja röppö;29954988:Tervehdys..oon vähän ollut kiireinen ja jäänyt palstailut..
Nyt kuitenkin eksyin tänne ja mullahan ei oo tänään kiire minnekkään joten..
Mitä kuuluu tyypit?
Muistatteko te ees mua enää.
Btw,meille on tulossa perheenlisäystä. :saint:
Olikko sysmässä lomillaAlkuperäinen kirjoittaja röppö;29955024:Kiitos.
Mä palstailin aktiivisesti useemman vuoden kun esikoinen oli parin vuoden ikäinen eksyin eka kertaa tänne..Vuos tais olla 07.
Nyt oon opiskellut ja paiskinut töitä..joten hieman muu jäänyt.
Mä oottelen aurinkoa takaisin. (vaikkakin vietän viimeistä kesäloma viikkoa ja kohta on palattava töihin)
Joo aikoja sitten värjäsin hiukset.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Mä ainakin muistan, sä oot mustannut tukkas
Kiitos.Muistan vaikken itse olekkaan ollut kauaa rekkautuneena.
Onnea perheenlisäyksestä :heart: :flower:
Onks täällä joskus ollut mitään älyllistä muualla, kuin omissa kommenteissani?Ps. palstasta on tullut aika tylsä. Vanhat kirjoittelijat voisittekin palata takaisin, kun nykyään joka ketju menee vaan vääntämiseksi ja älylliset aiheet loistavat poissaolollaan.
Joo ei ollut tää raskaus ihan vaan pelkkä ilon aihe meidän perheessä..Muistan sinut oikein hyvin, vaikka sinä et voi muistaa minua. Olen palstaillut samoista vuosista, mutta pysynyt harmaana kun en jaksa sitä mustiin kohdistuvaa tyypittelyä ja jankkaamista
Onnea uudesta vauvasta!!! Toivottavasti kaikki menee hyvin nyt. Ja miksi ei menisi, siitä täytyy aina lähteä
Millä viikolla kuopuksesi syntyi? Minäkin olen raskaana ja ennenaikaisen synnytyksen riski on tässäkin raskaudessa ollut ilmassa, mutta nyt on viikkoja ihan kohta 30 joten kai tässä kohta voi ainakin vähän vetää henkeä.
Yritä nauttia raskaudestasi, vaikka voin kuvitella ettei ole helppoa aina aiemman kokemuksen takia!!
Mun kommenteissa tietysti.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;29955518:Onks täällä joskus ollut mitään älyllistä muualla, kuin omissa kommenteissani?
Nyt muistuu paremmin mieleen, pikku Ronjalla taisi olla jotain huolta jo rakenneultrassa? Viikothan olivat aika hyvät (34), mutta hän ei ollut terve?Alkuperäinen kirjoittaja röppö;29955533:Joo ei ollut tää raskaus ihan vaan pelkkä ilon aihe meidän perheessä..
Tuli paljon huolta ja pelkoa raskauden mukana.Niin mulle ku miehelle mut myös lapsille.
Nyt kun rakenne ultrat tehty (kaks kertaa) ja sikiöseulonnat ym ja kaikki näyttää normaalilta on vähän jo voinut huokaista helpotuksesta. Mut edelleenhän se vaara on et jotain voi käydä kuten kuopuksella.
Mä pelkään nukkua,etten nukkuis väärässä asennossa..
Pelkään liikkuu ja tehdä asioita, etten tekis jotain väärää..
Mut ehkä tää tästä ajan kanssa.
Ja tosiaan rv34 syntyi meidän pikku Ronja.
Vielä rakenneultrassa ei paljastunut vaan pari viikkoo myöhemmin kun kontrollikäynnillä ultrattiin..Ja ennusteet oli aika kurjat!Nyt muistuu paremmin mieleen, pikku Ronjalla taisi olla jotain huolta jo rakenneultrassa? Viikothan olivat aika hyvät (34), mutta hän ei ollut terve?
Pystyn jollain tapaa kalpeasti samaistumaan tuntemuksiisi, vaikka varmasti vain saman kokenut voi todella ymmärtää. Koita silti olla luottavaisin mielin, nyt kaikki on kuitenkin hyvin. Salama tuskin iskee toistamiseen samaan paikkaan. Olipa latteasti ilmaistu, yritin kuitenkin sanoa että kokemuksen toistuminen olisi hyvin epätodennäköistä nyt kun kaikki on hyvin. On raskasta pelätä melkein 10 kuukautta, siitä minulla on kokemusta eri syistä vain. Voimia.
Hihi kiitos.Mäkin vasta rekisteröidyin mutta mulla on sellanen mielikuva et sun nimimerkki on tuttu jostain. Aiemmin siis silloin tällöin kirjoitellut täällä ilman rekisteröitymistä..
Onnea pienestä kasvavasta ihmeestä siellä masussa ja onnea raskauteen =)