Mitä kuuluu sunnuntaipäiväänne?

• Viestiketjun aloittaja {vieras}
  • Ensimmäinen viesti
{vieras}
Meni taas kerran viikonloppu vauhdilla ohi. Tai onhan vielä tämä päivä jäljellä.

Pitikö sitä eilen vetää pullo kossua ja nyt on pää kipeä? :(

Onneksi on pari loiventavaa sidukkaa...

Mukava asia kuitenkin on se, että on kiva työpaikka mihin huomenaamuna mennä. Tänään pitää syödä hyvää ruokaa ja levätä peiton alla. Hyvä kirjakin on odottamassa lukijaansa :)

lääkäri harmaana
Vatsa vähän kipeä, söin eilen jotain mille olen ilmeisesti yliherkkä. Ukko puskee lumitöitä pihalla. Tyttären luo ollaan menossa syömään. Käyn lenkillä, saunotaan, katsotaan eilinen Wallander... Semmoista.

Toivottavasti huomenna aamulla tiet auki että pääsee ajoissa töihin. Potilaat kun ei tykkää odotella (jos ne nyt sitte on päässeet vastaanotolle asti.)

Spencer Hastings
Miehen vammanen korttipeli jumitti mun läppärin, tää piti bootata ja multa hävis kaikki kuvat, musiikit ja koulutiedostot. Varmuuskopiointi joojoo, olin aina tekemässä sitä pilvipalvelutiliä, mutta se unohtui joka viikonlopun jälkeen, kun en arkisin avaa läppäriä oikeastaan ollenkaan.

Sieppaa, kun eilen käytin muutaman tunnin historian tehtävien tekemiseen ja sinne meni. Muistan varmaan vielä ulkoa ihan hyvin ne vastaukset, mutta silti. Kai sitä häämessuilla vois käydä ja vitutusshoppailla jonkun 6999e vihkisormuksen.

-75
Aamu tässä oleilua, kotitöitä, pyykkirumbaa... Ja töihin iltavuoroon. Mies ja vanhin lapsi lähti pelireissulle ja kaks muuta lasta sitten mummulle hoitoon kun itse lähden töihin.

Vähän normisunnuntaista poikkeava päivä, kun pikku-ukolla ei olekaan treeniä ja tytöt ovat poikkeuksellisesti samaan aikaan samassa paikassa. Niinpä ehditään sm-liiga matsiin ystävien kanssa. Kivaa!!!

jhdd
Mies lähti kuopuksen kummisedän kanssa juoksuttaa koiraa jonnekin. Me esikoisen kanssa löhöillään sohvalla ja katsellaan elokuvaa. Kuopus nukkuu.
Ollaan vaan ja kulutetaan pvää. Vähän yritin kaappeja siivoilla.
Varmaan syödään isännän tekemää gurmee ruokaa: rasvakeittimessä paistetut ranskalaiset :D

Ei ihmeempää, rennosti ollaan. Lounas tehty ja syöty, palstailua, lukemista, ehkäpä päikkärit.
Illalla telkkaria miehen kanssa sohvalla.

Nap
Mitäpäs tässä, aamupala-lounasta tässä syön.

Meni taas osa viimeyöstä täysin unettomana, joten heräilin joskus tunti sitten. Koirat käytin ulkona ja nyt vaan oleilen noiden karvakorvien kanssa, löhötään viltin alla sohvalla telkkaria katsoen.

Yhteistyössä