Mitä kirjoitatte lapsen kaverisynttäri kutsuihin? Tässä tapauksessa kaverit on uusia eskarista.

• Viestiketjun aloittaja ekat kaverisynttärit
  • Ensimmäinen viesti
ekat kaverisynttärit
Järjestämme ekoja kaverisynttäreitä ja lapsen eskarikaverit eivät ole aiemmin käyneet meillä. Siksi kysynkin teiltä, äidit/ iskät, mitäs kirjoitan kutsukortteihin?
Pyydänkö ilmoittamaan pääseekö lapsi paikalle vai ilmoitetaanko jos ei pääse paikalle? Pyydänkö ilmoittamaan allergioista? Ihan yksinkertainen juttuhan tämä on mutta kuitenkin niin monimutkainen ensi kertaa järjestävälle :)

Tervetuloa Liisan synttäreille pe 30.9 klo 15
Osoite...
äidin puh.....
Ilmoitathan tuletko siihen ja tähän mennessä.
Ja erityisruokavalio jos on.

Olen aina pyytänyt jokatapauksessa reagoimaan kutsuun jotta näen ovatko kaikki edes saaneet sitä.

Lapsen nimi
Kutsujen aihe ja mahdollinen teema
Aikataulu (milloin ja kauanko)
Osoite ja tarvittaessa ajo-ohjeet
Vanhempien puhelinnumerot ja pyyntö ilmoittautumisesta.
Pyyntö allergioiden ilmoitamisesta tarjoilua ajatellen.

vierailija
Tervetuloa Saijan prinsessa-synttäreille!

Kutsut pidetään kotonamme osoitteessa Kauppakatu 8 A 53 (8. kerrros) sunnuntaina 27.9.2015 klo 13:00- 14:30.
Ilmoitathan puhelinnumeroon 040 123 4567 /Maarit viimeistään 24.9., jos olet tulossa Ilmoitathan samalla myös mahdollisista ruoka-allergioista.

Halutessasi voit pukeutua prinsessaksi tai muuhun naamiaisasuun.

Jos vieraat ja heidän vanhempansa ovat pääasiassa tuttuja, joiden yhteystiedot löytyvät jo, pyydän yleensä ilmoittamaan siinä tapauksessa, ettei pääse tulemaan. Ja varaudu, että pyydät kumminpäin vain ilmottautumista, niin joukossa on aina joku, joka ei sitä tee ja tulee paikalle/jättää tulematta ilmottautumatta.

xcv
Aika, paikka (tarkka osoite navigaattoria varten), varustus (jos haluat vaikka ulkovaatteet mukaan), ja erityisruokavaliot, sekä onko tulossa, siinä mitä itse olen kirjoitellut kutsuun.

Pyytäisin ilmoittamaan joka tapauksessa tulosta, jos sulla ei ole kaikkien yhteystietoja. Ne on kiva olla ihan sitäkin varten että jos esim. edellisenä yönä yrjötauti valtaa perheen (kokemusta on) niin saat jotenkin ilmoitettua viereille, että bileet siirtyy. Ei ole kiva käännyttää ovelta pois pieniä vieraita.

Mutta - ikävä kyllä - kaikki ei ilmoita vaikka miten päin asian muotoilisit.

Yhteistyössä