mitä keinoja olet käyttänyt-gallup

  • Viestiketjun aloittaja siru66
  • Ensimmäinen viesti
siru66
siis laihtuaksesi/kiinteytyäksesi (kaikki mitä elämäsi aikana oot kokeillu)
nuorena olin vkon vesipaastolla jonka jälkeen jätin rasvat, sokerit ja maidot +herkut kokonaan.
vuoden syömättä mitään karkkia
jumppapöydät ja aromaterapia kokeiltu
painonvartijat
sähköstimulaatiohoito
erilaiset dietit: vissyvesi ja kaalikeitto, sairaaladietti
nutrilet
guaremin käyttö.kuitupuristeet, aine joka vei makian maun pois suusta
erilaiset jumppavehkeet+kasetit
kromin syönti liian isoilla annoksilla rasvan polttoon
sokeriton ruokavalio odotusaikana lautasmallia käyttäen
nämä perinteisten keinojen lisäksi viimeisten 20v aikana kokeiltuna epämääräiseen järjestykseen laitettuna.
paljon on rahaakin palanut ja pysyvää tulosta ei ole tullut
 
minä saan kyllä painon tippuun esim 20kiloa, mutta ne tulee kavereiden kans takasin.. \|O :ashamed: :ashamed:
mulla tuo tunnepuoli ja väsy aiheuttaa jatkuvaa napostelua. ja tekosyitä miks lihon/ei voi laihuttaa löytyy kyllä
*minä aloitan sit huomenna, maanantaina, kuunvaihteessa, joulunjälkeen jne :/ :ashamed: :ashamed: :ashamed:
 
satunnainen
Liikuntaa yrittäny yleensä lisäillä. Muutama vuos sitte pidin viikon "dietin", söin vaan tosi vähän.
Nyt olen hurahtanut kutrailuun, www.kutri.net vaikka vielä en oo saanu kunnolla alottaneeks.
 
Painonvartijat, sairaaladietti( 2pv), elämäntapamuutoksilla..Pisteitä laskemalla laihduin hyvin esikoisen jälkeen, nyt toisen lapsen jälkeen laihdutusmotivaatio ollut kateissa. Nyt kuitenkin lasken pisteitä neljättä päivää ja motivaatio kasvaa koko ajan vaikka houkutus on ollutkin lopettaa.
 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.07.2004 klo 22:40 tytsy kirjoitti:
Painonvartijat, vissydieetti, kaalisoppakuuri, kromitabletteja makean himon hillitsemiseksi, eikä millään keinolla mainittavaa tulosta, säälittävää... :x !!!
ei omaa elämää, täytyy täällä käydä muita haukkumassa, TODELLA SÄÄLITTÄVÄÄ!!! \|O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.07.2004 klo 11:18 göran kirjoitti:
Painonvartijat toimii, niin miehille kuin naisille. Ja liikunta, ei sen ihmeellisempää. Selkärankaa!
synnytä 8lasta 14v aikanahoida ne yksin miehen ollessa jatkuvasti töissä, lähimmät omat sukulaiset 650,km päässä. ja vieressä semmoinen anoppiettä on riidoissa koko kylän kanssa kun on niin kova suustaan ja ilkiä. ja talvella pääsääntöisesti 35asteen pakkaset tai yli. jopa 50asteen äpakkasia ollut.
elikkäs mieti vähän onkos niin helppoa lähteä lenkille ja laihuttaa
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.07.2004 klo 18:35 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.07.2004 klo 11:18 göran kirjoitti:
Painonvartijat toimii, niin miehille kuin naisille. Ja liikunta, ei sen ihmeellisempää. Selkärankaa!
synnytä 8lasta 14v aikanahoida ne yksin miehen ollessa jatkuvasti töissä, lähimmät omat sukulaiset 650,km päässä. ja vieressä semmoinen anoppiettä on riidoissa koko kylän kanssa kun on niin kova suustaan ja ilkiä. ja talvella pääsääntöisesti 35asteen pakkaset tai yli. jopa 50asteen äpakkasia ollut.
elikkäs mieti vähän onkos niin helppoa lähteä lenkille ja laihuttaa
ja kirjoitti äsiru66
 
Muhku
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.07.2004 klo 12:14 Tintti1010 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.07.2004 klo 22:40 tytsy kirjoitti:
Painonvartijat, vissydieetti, kaalisoppakuuri, kromitabletteja makean himon hillitsemiseksi, eikä millään keinolla mainittavaa tulosta, säälittävää... :x !!!
ei omaa elämää, täytyy täällä käydä muita haukkumassa, TODELLA SÄÄLITTÄVÄÄ!!! \|O
Niin no, minä ymmärsin että tytsy puhuu itsestään........... :)
 
Kaikkenmaailmanlaihdutus"lääkkeet", luontaistuotteet, kaalikeitot, sairaaladietit, vissydietit, omenaviinietikka kapselit, painonvartijat ja osittainen anoreksia.. Viimeinen toimi muttei mikään pysyvästi :ashamed: :ashamed:

Nyt taas innolla täällä, tavoitteeseen on 23kg ja tähän asti ei oo päästy mihinkään :D
Keinoina on nyt ollu ensin vatsalaukun pienentäminen parinviikon nälkäkuurilla ja sit yritetään pitää se pienenä jotta syöminen ei karkaa käsistä
 

Yhteistyössä