• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Mitä kannattas tehdä?huutonetistä..

  • Viestiketjun aloittaja Vähän harmittaa
  • Ensimmäinen viesti
Vähän harmittaa
Ostin kahdet housut 7 e postareineen(2 e kuluja, 5 e housut).Postikulut olivat kuitenkin 6,70.Eli myyjälle jäi käteen vaan 0,30.Mitä tekisit tilanteessani?Myyjä oli antanut positiivisen palautteen eikä ole kuulunut hänestä mitään.
 
Huom
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Myyjän moka, en tekis mitään.
Niin..Mutta entäs hän rupeaa jotain sitten jälkeen päin?Voiko hän vaikka vaihtaa sen positiivisen negatiiviseen?
Miten siitä voisi negan antaa, että itse on kämmännyt postikuluissa? Ei mitenkään. Anna olla.
me maksetaan kaikki joskus näitä oppirahoja.
 
minä
Itse olen kyllä kerran maksanut ihan omaehtoisesti lisää rahaa, kun huomasin, että postikulut ovat olleet kalliimmat. Sain hyvän tuotteen edullisesti ja halusin myös myyjälle hyvän mielen. Mutta silloin kyse ei ollut kuin 2 eurosta.
 
ap
Housut oli luokiteltu uudenveroisiksi eivätkä kyllä olleet sen mukaisia.Hyväksi voisin nuo toiset luokitella,toiset tyydyttäviksi.Mutta meillä kaikilla on se oma mittapuu..
 
Toi on myyjän moka ja sun ei tarvitse maksaa myyjälle lisää postikuluja.

Mä olen kuitenkin itse joskus tehnyt niin, että olen maksanut myyjälle takkiin tulevasta osuudesta puolet, eli esim. jos postikulut on 6,7 ja olet maksanut jo 2 euroa postareita niin takkiin tuleva summa on 4,7 ja tästä maksaisin siis puolet eli 2,35. Karsitään siis yhdessä väärät postikulut.
 
Huom
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Housut oli luokiteltu uudenveroisiksi eivätkä kyllä olleet sen mukaisia.Hyväksi voisin nuo toiset luokitella,toiset tyydyttäviksi.Mutta meillä kaikilla on se oma mittapuu..
se mittapuu on yleensä huutiksessakin niin, että laput poistettu tai vaan kerran pidetty -> uudenveroinen

Muuten hyvä.

Mutta ei varmaan tässä tilanteessa kannata alkaa mutista. Anna olla, kun ei tuon kalliimmat olleet. Ei uudenveroisia housuja kyllä kukaan myy 2,50 euroa/kpl
 

Yhteistyössä