tätä just meinasinkin. yhdet olis kyllä ihan käyttämättömät.Alkuperäinen kirjoittaja yäk:no hyi, ei kai kukaan nyt käytettyjä bikinejä osta?
Ostaapas, ja käytettyjä pikkuhousuja myös. Kaikenmaailman pervo-Pertit nääs.Alkuperäinen kirjoittaja yäk:no hyi, ei kai kukaan nyt käytettyjä bikinejä osta?
no ne ei mitään mun bikineistä hyötyis, eiköhän ne pesun jälkeen ihan puhtaalle tuoksuAlkuperäinen kirjoittaja Namelli:Ostaapas, ja käytettyjä pikkuhousuja myös. Kaikenmaailman pervo-Pertit nääs.Alkuperäinen kirjoittaja yäk:no hyi, ei kai kukaan nyt käytettyjä bikinejä osta?
ja hyvällä hinnallakin vielä Enhän minä, mutta juttuja olen kuullut...Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Ostaapas, ja käytettyjä pikkuhousuja myös. Kaikenmaailman pervo-Pertit nääs.Alkuperäinen kirjoittaja yäk:no hyi, ei kai kukaan nyt käytettyjä bikinejä osta?
no niin tietysti.ei tullut mieleenikään..Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Ostaapas, ja käytettyjä pikkuhousuja myös. Kaikenmaailman pervo-Pertit nääs.Alkuperäinen kirjoittaja yäk:no hyi, ei kai kukaan nyt käytettyjä bikinejä osta?
Ei mutta se ajatus että on ollut jonkun jalassa.Alkuperäinen kirjoittaja ruskea:no ne ei mitään mun bikineistä hyötyis, eiköhän ne pesun jälkeen ihan puhtaalle tuoksuAlkuperäinen kirjoittaja Namelli:Ostaapas, ja käytettyjä pikkuhousuja myös. Kaikenmaailman pervo-Pertit nääs.Alkuperäinen kirjoittaja yäk:no hyi, ei kai kukaan nyt käytettyjä bikinejä osta?
no enpä tullut tota ajatelleeksi :O täytyis sitten kai hommata tunnukset huutikseen ja katsoa kuinka hinta nousee no ei vaan, olkoot sitten kaapin perällä jatkossakin...Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Ei mutta se ajatus että on ollut jonkun jalassa.Alkuperäinen kirjoittaja ruskea:no ne ei mitään mun bikineistä hyötyis, eiköhän ne pesun jälkeen ihan puhtaalle tuoksuAlkuperäinen kirjoittaja Namelli:Ostaapas, ja käytettyjä pikkuhousuja myös. Kaikenmaailman pervo-Pertit nääs.Alkuperäinen kirjoittaja yäk:no hyi, ei kai kukaan nyt käytettyjä bikinejä osta?