Mitä kannattaa katsoa You Tubesta

Mitä mieltä lispe. Mulla yks frendi on mennyt jo niin pitkälle ettei usko et viiruksiakaan on olemassa. Onko sun mielestä? Hitsi kun en nyt muista mitä vastqsin
No en takuuseen voi mennä, mutta nykyisten tietojen valossa on syytä uskoa, että viruksia on.
En ole koskaan tutkinut virusdenialistien perusteluja, on niin paljon muuta mitä vahdata.🧐
 
Ai se on laajempikin joukko. Noh mistä sairaukset sit johtuis tai esim musta surma?
Eiköhön noihin kaikkiin ole jotakin selityksiä keksitty. Minulla ei ole vastauksia tai en jaksa miettiä nyt.😁

Koronaviruksesta en jaksa olla oikein mitään mieltä.
Koronarokotteet jätettiin ottamatta, meitä on aika suuri ystävä/tuttavajoukko, eikä olla sairastettu mitään. Tuntemani rokotteen ottaneet (kaksi tai kolme annosta) ovat olleet kipeänä normaalia enemmän ja kolme veritulppaa, kaikki selvisivät onneksi hengissä tulpista. Rokotetuilla on ollut myös muita outoja sairauksia, mutta mistäpä noista tietää mistä johtuu.

Omat kokemukseni kuitenkin kertovat, että tehtiin oikea päätös kun ei rokottauduttu.
 
9MM
Eiköhön noihin kaikkiin ole jotakin selityksiä keksitty. Minulla ei ole vastauksia tai en jaksa miettiä nyt.

Koronaviruksesta en jaksa olla oikein mitään mieltä.
Koronarokotteet jätettiin ottamatta, meitä on aika suuri ystävä/tuttavajoukko, eikä olla sairastettu mitään. Tuntemani rokotteen ottaneet (kaksi tai kolme annosta) ovat olleet kipeänä normaalia enemmän ja kolme veritulppaa, kaikki selvisivät onneksi hengissä tulpista. Rokotetuilla on ollut myös muita outoja sairauksia, mutta mistäpä noista tietää mistä johtuu.

Omat kokemukseni kuitenkin kertovat, että tehtiin oikea päätös kun ei rokottauduttu.
Joo siis koronarokotteesta olin samaa mieltä sun kanssa. Mut kun kielletään kaikki viirukset menee se jo yli. Koska tauti tapauksia on niin monta ja kaikkien nähtävillä että viirukseton maailma on utopiaa vai onko?
 

Yhteistyössä