Mitä kannattaa katsoa You Tubesta

vierailija
Siis eihän sitä lämpötilaa iholla mitata vaan mittarilla ja kun tuloksia seuraa, huomaa muutoksen. Sama juttu merenpinnan kanssa, ei sitä kukaan silmin arvioi. Sen minkä silmin näkee on esim kasvien, hyönteisten ja eläimien siirtyminen pohjoisemmaksi

katso ensi vuoden vyyhti (kierrokset- jos tiedät rukin toiminnoista jotain, voit käsittää tuonkin)😉
 
Täällä hääräsin pyykkisavotassa vielä tähän aikaan loman kunniaksi niin samalla kuuntelin tämän:


Ai että mä tykkään tuosta Tynkkysestä!❤
Sebasta kuuluu aidosti ja oikeasti kansan ääni!❤
 
vierailija
Voisitko muokata ketjun nimeä: Mitä ei todellakaan kannata katsoa youtubesta?

Tai itseasiassa näistä voisi olla äidinkielen tai jonkun muun aineen tunnille oivaa materiaalia kun käsitellään medialukutaitoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Fiilistelläämpä vähän:

Mitenkään väheksymättä Petersonia (pidän hänestä itsekin ja arvostan hänen mielipiteitään suuresti) on kuitenkin jokseenkin surullista, että elämme sellaisia aikoja, että hän joutuu käyttämään älyään ja terävyyttään niin jonninjoutaviin asioihin kuin puolustamaan itsestäänselvyyksiä ja väittelemään turhakkeista "sossusotureiden" (SJW) ja woke-ekstremistien kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Noh tätä tulee paljon seurattua ja katottua videoita välillä on pidempiä taukoi. Mua miellyttää ääni ja tulee hyvää mieltä arki höpinöistä. Raketti videoita kattelen erityisesti. Mua jäi harmittaan ku ne oli ostanut viime uutta vuotta varten paljon rakettei ni joku pikku sielunen oli käynnyt valittaan. Et räjähteitä liikaa samassa paikassa ja viranomaset oli uuden vioden aattona käynnyt hakeen ne pois. Siis ku ne olisi juuri alkaneet niitä räjäytteleen.ni mitä sit jos räjähteitä on muutaman tunnin samassa paikkaa tai yhden päivän. Mut siis on paljon kaikkee muutakin tykkäään .
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä