Mitä kannattaa katsoa You Tubesta

Mark Dice laittelee aika hyviä videoita youtubeen taas Bidenin kannattajien älykkyydestä.
Mä veikkaan, että tuota typeryyttä löytyy molemmilta puolilta ja on todella värisokeutta ajatella kaikkien asioiden olevan Trumpin tai hänen kannattajieen tai oletettujen kannattajien syytä.

Viimeisin suurin uutinen mitä Bidenista oli videolla, oli se miten hän tuli puhujanlavalle piereskelemään....onneksi ei kuitenkaan nukahtanut vielä sen falskaamisen päälle.
En mitenkään ajattele kaikkien huonojen asioiden olevan Trumpin ja hänen kannattajiensa vikaa. Maailma olisi aika samanlainen paikka vaikka Clinton olisi voittanut vaalit 2016 ja olisi nyt toista kautta. Isossa kuvassa nämä hommat muuttuut hyvin hitaasti. Sitten joku yksittäinen tapahtuma saattaa sysätä asioita yllättäväänkin suuntaan (kuten vaikka 9/11).

Bidenistä en nyt erityisesti piittaa, mutta jenkkien kahdesta puolueesta on minulle vain yksi vaihtoehto. Uskon, että melkeinpä kuka tahansa ehdokas olisi voittanut Trumpin 2019. Kyllä se kertoo jotain hänen toimistaan.

Joo videoita nyt löytyy laidasta laitaan. Mielestäni USA on täynnä erittäin älykkäitä kirjoituksia siitä, miksi Trump oli niin paha asia. Mutta näitä kirjoituksia ei tänne kannata laittaa kun ei kukaan niitä jaksaisi lukea. Siksi laitan noita helppoja videoita. Ei noilla Mark Dicen videoilla ainakaan ihan samanlaisia salaliittohörhöjä etc. ollut kuin Trumpin kannattajia pilkkaavissa videioissa. Asioista tietämättömiä perusjenkkejä kyllä sitäkin enemmän.

Voin myös avoimeisti myöntää, että minulle rebu on aina pahempi kuin demokraatti. Silti tuossakin puolueessa on ollut monta tyyppiä, jotka eivät olisi kahtiajakoa vahvistanut. Eli ns. pienempi paha kuin Trump. Mutta Trumphan on aika monet omatkin haukkunut maanrakoon.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
  • Haha
  • Vau!
Reactions: Elena777 ja Echo
Mun mielestä aasialaisilla on söpöt silmät.

Aasialaiset voisivat kasvattaa itselleen munat ja olla rohkeasti sitä mitä luonnostaan ovat!💪
 
  • Rakkaus
Reactions: m1es
^
Purra:
”Ja sitten on ihan kammottavia toimittajia, heitä on ehkä viisi Suomessa, jotka ovat sekä tyhmiä että mulkkuja.”

Ihanan fressiä!!!:ROFLMAO:

Purralla on aivan mahtava ulosanti. Hän on sanavalmis, vakuuttava ja hän on erittäin rohkea puhuja.❤
 

Yhteistyössä