Minä ostin ruokaa ja lapselle uuden yöpuvun ja alushousuja 6kpl.
peppi 06.06.2008 #5 Ruokaa viikonlopuksi, pullon punaviiniä, pari siideriä saunajuomaksi, vessa- ja talouspaperia sekä bensaa ruohonleikkuriin.
Ruokaa viikonlopuksi, pullon punaviiniä, pari siideriä saunajuomaksi, vessa- ja talouspaperia sekä bensaa ruohonleikkuriin.
Tiitiäisen äiti 06.06.2008 #8 Ruokaa, tennarit, pari paitaa, parit shortsit ja nyt olen menossa puutarhaliikkeeseen
hannamaria 06.06.2008 #9 Pojalle paidan kirpputorilta. Siinä lukee Minäkö söpö? Näkisitpä vanhempani Lisäksi tehtiin isot ruokaostokset
Pojalle paidan kirpputorilta. Siinä lukee Minäkö söpö? Näkisitpä vanhempani Lisäksi tehtiin isot ruokaostokset
Kärppänä heinälatoon 06.06.2008 #10 Pari tyynynpäällistä, kynnysmaton ja pöytäliinakankaan... Tai oikeastaan en niitäkään, kun ukko maksoi. B)
Pari tyynynpäällistä, kynnysmaton ja pöytäliinakankaan... Tai oikeastaan en niitäkään, kun ukko maksoi. B)
Tallu - 06.06.2008 #12 Ootas... Marianne-pussin, Hot&Sour turkinpippuripussin, limutölkin, alkoholittoman siiderin, ranskanleivän, tölkin Velvet -tummaa olutta ja 8 tlk Karhua
Ootas... Marianne-pussin, Hot&Sour turkinpippuripussin, limutölkin, alkoholittoman siiderin, ranskanleivän, tölkin Velvet -tummaa olutta ja 8 tlk Karhua
vieras 06.06.2008 #13 viimeksi ostin jotain kaksi viikkoa sitten...mies on käynyt ruokakaupassa... tai hetkinen, tilasinhan mä puhelinmyyjältä aku ankan toissapäivänä!
viimeksi ostin jotain kaksi viikkoa sitten...mies on käynyt ruokakaupassa... tai hetkinen, tilasinhan mä puhelinmyyjältä aku ankan toissapäivänä!
Turkilmas 06.06.2008 #17 7 leffaa lainattiin viikoksi, pojalle Playstation2-pelin (saa maksaa mulle omistaan) ja n. 45? meni ruoka-ja herkkukauppaan.
7 leffaa lainattiin viikoksi, pojalle Playstation2-pelin (saa maksaa mulle omistaan) ja n. 45? meni ruoka-ja herkkukauppaan.
SaNi-81 06.06.2008 #18 Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins: Ootas... Marianne-pussin, Hot&Sour turkinpippuripussin, limutölkin, alkoholittoman siiderin, ranskanleivän, tölkin Velvet -tummaa olutta ja 8 tlk Karhua Click to expand... herkutteluilta??
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins: Ootas... Marianne-pussin, Hot&Sour turkinpippuripussin, limutölkin, alkoholittoman siiderin, ranskanleivän, tölkin Velvet -tummaa olutta ja 8 tlk Karhua Click to expand... herkutteluilta??
Kippuravarvas 06.06.2008 #20 Ananaksen, banskuja, appelsiineja, omppoja, persikoita, viinirypäleitä, kinuskikastiketta, keksejä, pillimehuja, vissyä, heppa-aiheisia kyniä ja päiväkirjan yms, kortin..ei vissiin muuta ollut eikun suklaakonvehteja
Ananaksen, banskuja, appelsiineja, omppoja, persikoita, viinirypäleitä, kinuskikastiketta, keksejä, pillimehuja, vissyä, heppa-aiheisia kyniä ja päiväkirjan yms, kortin..ei vissiin muuta ollut eikun suklaakonvehteja
Angel 06.06.2008 #21 Ostettiin ruokaa ja vähän herkkuja. Ja tossa vähän aikaa sitten käytiin ostamassa jyskistä uus toimistotuoli.
Ostettiin ruokaa ja vähän herkkuja. Ja tossa vähän aikaa sitten käytiin ostamassa jyskistä uus toimistotuoli.
Taevahan Tosi 06.06.2008 #22 Pari astiaa kukille, nenäliinoja, kynän ja lapselle uuden mukin (jotta laseja ei särkyisi enää enempää :headwall: )
Pari astiaa kukille, nenäliinoja, kynän ja lapselle uuden mukin (jotta laseja ei särkyisi enää enempää :headwall: )
äitiliini -65 06.06.2008 #23 Olen käynyt tänään vain kirpparilla ja mukaan lähti 10 egellä mulle kahdet kengät ja kahdet verhot.