Mitä kaikkea olet syönyt ja juonut tänään?

  • Viestiketjun aloittaja Kiinnostunut ov
  • Ensimmäinen viesti
vierailijakinkin
Mitä sä itse olet syönyt?
Mä olen juonut maitokahvia sekä vettä. Syönyt olen lautasellisen pastaa kermaisella kinkku-/pekoni-sienikastikkeella sekä pienen lautasellisen porkkanaraastetta appelsiinilla. Kohta syön leivän ja omenan.
 
vierailija
Tavoitteena on muuttaa jatkuvaa napostelua niin että syön kolme kertaa päivässä.
Aamupala : kahvia ja 1-2 voileipää
Päivällä kunnon lämmin ateria, olen kaikkiruokainen
Illalla myös lämmin ruoka ,mitä nyt sattuu jääkaapissa olemaan.
Välipaloja ei yhtään!
Tarkoitus olisi pudottaa painoa tällä menetelmällä.
 
vierailija
Just söin tortillan. Ja aikasemmin kaks. Täytteenä jauhelihaa tex mex maustein,paprikaa sallaatti. Juusto aurajuusto ja mild sauce ja guagamole tahna ja sit viellä smetanaa. Aamulka kävin hakee ison kahvin ärrältä. Taidan kohta mennä kauppaan hakee kaljan ja muutaman lonkeron
 
Kahvia maidolla, tomaattista hapanjuurileipää,mansikkakiisseliä, vettä sitruunan kanssa ja ilman.
Smoothie missä kaurahiutaleita,pakastettua banaania,mansikkaa,vaniljasokeria,maitoa ja vettä.
Juustoista uuniseitiä porrkanan,ruusukaalin ja salaatin kera.
 
Kaksi palasta leipää, majoneesia, neljä siivua pekonimakkaraa. Kuppi kahvia, kermaa ja sokeria. Kuppi kahvia, kermaa.
Kaksi perunaa, puoli sipulia, yksi tomaatti, suolaa, pippuria, paprikaa, kurkumaa.
 
vierailija
Aamupala: kaurapuuroa ja marjoja, kahvi maidolla, vettä

Lounas: ravintolassa kanahampurilainen ja ranskalaiset, vettä

Välipala: Ardolssin donitsi ja kahvi maidolla

Päivällinen/iltapala: duudelia ja muutama lihapulla, raejuustoa, vettä

Lisäksi pari litraa vettä päivän mittaan.

Lomalla ollaan. Muuten lounas olisi normi kotiruokaa tai ruokaisa salaatti ja välipalakin tyyliin kahvi ja ehkä hedelmä.
 

Yhteistyössä