Mitä jos mammateetä juo joku muu kuin imettävä äiti?

:LOL::LOL: meidän jannu 15v on taas tehnyt teetä. Ja tossa kannussa on mammateetä. :LOL:
Se on juonut sitä sellasen puolen litran mukillisen ja sano juoneensa jo monena päivänä. Muisteli kuulleensa että mä olen maininnut sen ostaessani että se auttaa vatsavaivoihin :LOL::LOL:
Niinhän se auttaa, maito tulee paremmin ja vauvan vatsa ei tuu kipeeks. Jannu kuunnellut taas hyvin.
Mä luulisin että ei oo mitään ihmevaikutuksia mut kysynpä nyt kuitenkin
Mies meinas kuolla nauruun ainakin tän takia :LOL::LOL: Ja mä taas ilmotin ettei sen nyt noin vakavasti tarvii tätä lastenhoitotoivomusta ottaa. :LOL:

Onneks jannu osas nauraa itekin...ja otti vielä kupillisen lisää
 
miemiemie
Mie ite join tuota imetyksen jälkeenkin, kun miellyin sen makuun. Taitaa tuo rauhoittaa ihan sen teenjuojan omaakin vatsaa, haittaa siitä ei ainakaan pitäisi olla. Terveisiä jannulle ;-)
 
terkut kerrottu

Ihme että joku eees kiinnostu vastaamaan tähän :flower:
Tuntuu että tänään ei mihinkään vastata vaan kaikki on vaan vaihtamassa autonrenkaita tai sitten ovat vaihtamatta siinä vieressä.
 
Ei siinä mun tietääkseni mitään ole, miks ei sais. :) Jos siis sitä vattuteetä on?

Mutta olikos se niin, että siinä ei ole kofeiinia. Jotta jos jannu tahtoo piristystä, tuo ei taida auttaa asiaan. :D

P.s. itse luin just, että myös piparminttuteen pitäs auttaa vatsavaivoihin. Siis ihan sillä juojalla. ;)
 
mä olin laittanu kerran kahvipöytään imetysteetä itelleni ja muille kahvia, ja miehen isä menikin vahingossa mun paikalle ja joi sen mun teen. vaikka yleensä juo kahvia. en muista miksen sanonut tai se itse ei sanonut mitään mutta naurettiin jälkeenpäin... ei siinä vissiin mitään kovin ihmeellistö ole, yrttejä vaan,,
 
[QUOTE="kääk";22221752]jospa sun kysymykset, tämä mukaan lukien, on vaan niin paskoja ettei kukaan jaksa?[/QUOTE]

Niin ne luultavasti onkin. Tai sit mun kysymykset vaatis vastauksia joihin ei täällä älykkyys yllä.
 

Yhteistyössä