Mitä jos kirjoitan harmaana ja mustana samaan aloitukseen?

  • Viestiketjun aloittaja KERTOKAA! jätkä esim
  • Ensimmäinen viesti
KERTOKAA! jätkä esim
Ei ole kyse mistään haukkumaketjusta, eikä semmoisesta, että harmaana aloitan ja itse vastaan mustana. Jos vaan en oo jollain hetkellä laiskuuttani jaksanut (kuten nyt) kirjautua ja ketjusta tulee pitkä ja kommentoin siihen niin haittaako jos oon kerran vaikka ollut harmaana ja sit kirjoitankin mustana?
 
mii
Jos esiinnyt kahtena eri nikkinä ja esim. väittelet itsesi kanssa, voit saada bannia, jos modet huomaa. Mutta jos kirjoitat esim. näin luin minä nyt. Olen mii harmaana...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:
ei tarvii olla kyse haukkumisesta tms. jos jäät kiinni, että olet kirjoittanut sekä mustana että harmaana bannia pamahtaa

Kai tää on vitsi!? ei aina jaksa kirjautuu... En kyllä muista saaneeni bannia, mutta enpä oo ihan varma oonko kirjoittanu noin.
 
vv
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:
ei tarvii olla kyse haukkumisesta tms. jos jäät kiinni, että olet kirjoittanut sekä mustana että harmaana bannia pamahtaa
no eihä!!
mistä ton keksit?
ei kai jos ilmoo olevansa sa,säännöissä on elä esiinny eri nikeillä samas ketjus..
ja mä oon tehny sitä ja saanu "anteeksi", koska en aina muista edes kuka aiemmista oon ollu..
 
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Jos esiinnyt kahtena eri nikkinä ja esim. väittelet itsesi kanssa, voit saada bannia, jos modet huomaa. Mutta jos kirjoitat esim. näin Kuin minä nyt. Olen mii harmaana...
Ja mii-mustana, ei tälläisestä bannia saa, kun ei esitä kahta eri persoonaa.
Mutta jos provoilet harmaana ja yllyttelet samassa ketjussa mustana, niin bannia napsuu.
 
mii
Alkuperäinen kirjoittaja peekoo76:
Alkuperäinen kirjoittaja Mii-mustana:
Alkuperäinen kirjoittaja peekoo76:
valaiskaa tyhmää, eli mitäs toi banni sitten on??? :ashamed:

Sulla on porttikielto palstalle, jos olet bannissa/bannattu.
Pääset lukemaan, mutta et kirjoittamaan viestejä.
onkos se sitten pysyvä olotila?!
Ei, kestää pari-kolme päivää, kymmenen päivää tai tietty, jos ihan murhia oot tehny, niin vaikka ikuisestikin. Riippuu rikkeen vakavuudesta..
 
mii
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Provosoivista, itsekseen keskustelevista viesteistä kyllä on se banni tullut. Emme todellakaan kyttäämällä kyttää jokaista ketjua, mutta ne provosoivat aloitukset kyllä pistävät silmiin.
Eli minäkään en saa bannia tästä ketjusta. Kiitos!
 

Yhteistyössä