Mitä jogurtin sijaan?

Mä tykkään syödä mysliä jogurtin kanssa, mutta sehän on hirveän sokeripitoista.. Kertokaa mulle joku kiva ilta-/välipala, että saisin tuon jogurtin kokonaan kaapista pois..:S Samoin leipä! Sen haluaisin myös heittää hiiteen..

Entäs mites nuo valkoiset jauhot? Millä esim tekisin hyvän kastikkeen sen ruskean kastikkeen sijaan? Tai leivontaan? Hmm... Ruokaremppa meneillään.. Kiloja ei tartte pudottaa, sokerin vain haluan pois:(

Vierasss
Jugurtin sijasta skyriä. Myslistä sun pitää päästä myös eroon, korvaa pähkinöillä.

Minkä kanssa sä syöt ruskeaa kastiketta?!? Hyi sehän on ihan hirveää muutenkin!

Jugurtin sijasta skyriä. Myslistä sun pitää päästä myös eroon, korvaa pähkinöillä.

Minkä kanssa sä syöt ruskeaa kastiketta?!? Hyi sehän on ihan hirveää muutenkin!
Mä tykkään ruskeasta kastikkeesta :) Tosi harvoin sitä kyllä teen, mutta pottujen kanssa se on hyvää. Myslin olen karsinut ihan siihen kaikista "terveellisempään", eli ei mitään muromysliä, vaan pelkkää luomua.

Vierasss
Mä tykkään ruskeasta kastikkeesta :) Tosi harvoin sitä kyllä teen, mutta pottujen kanssa se on hyvää. Myslin olen karsinut ihan siihen kaikista "terveellisempään", eli ei mitään muromysliä, vaan pelkkää luomua.
Jos hiilareita haluat karsia niin ne perunat lähtee myös ja mysli, vaikka ois luomua.

Ilmeisesti sä et halunnutkaan hiilareiden karsimisneuvoja,

Sä et nyt ihan lukenut mun kysymystä. MITÄ jogurtin tilalle? Syön sitä myslin kanssa - eli se pois! :D Mitä ruskean kastikkeen tilalle - haluan pois! En mä nyt kaikesta luovu. En ole lihava. Laiha ja urheilullinen, haluan vain vähentää sokereita, en poistaa kaikkea.

"TiiTii"
Itsellä aamupalaksi maustamatonta jogurttia, sekaan auringonkukansiemeniä, paahdettua&rouhittua pellavaa(jossa seassa kuivattua mustikkaa/ tyrniä/ puolukkaa), Femi-soyaa/ kauranleseitä. Siihen sekaan hedelmiä/marjoja ja juomaksi vihreää teetä. Eipä tule nälkä piiiitkään aikaan :) Suosittelen!

vieras-
Mites ois ihan maustamaton jogurtti tai rahka marjojen kera? Silloin ei tule sokeria eikä makeutusaineita. Makuunkin tottuu pian. Leivän sijaan en keksi oikein muuta kuin rahkaa, kananmunia, hedelmiä, vihanneksia jne. Leivässä voi myös valita kunnon ruisleivän, jos on "hötömpää" aiemmin syönyt.

Yhteistyössä