Mitä järkeä tässä palstassa on?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Täällä voi jutella erilaisia juttuja. Ei täällä nyt niin paljon trollausta, tietysti vähän on mutta ihan oikeita mielipiteitä enimmäkseen, toki myös vähän liioittelua. On hyvä jutella oman kuplan ulkopuolellakin, mitä ei nykyään juuri tehdä. Läheiset puhuu vain niistä aiheista joista ollaan samaa mieltä. Esim. Anopin kanssa puhuttiin paljon koronasta, mutta kun linjat rokotteen suhteen alkoi eriytymään, ei ole koko koronaa enää maininnut. Minusta olisi ihan kiva rakentavasti keskustella. Ja täällä ei tarvitse rekisteröityä joten ihmiset kertoo rehellisesti mielipiteitään, mikä on kiva. Vauvalla sensuroidaan kaikki, siellä en ole jaksanut käydä vuoteen. Ja on tänne tullut sitä lapsiperhekeskustelua lisää taas, mikä sekin on kiva, kun kuuluu omaan elämäntilanteeseen. Mutta jos ei tykkää palstan jutuista niin ei tarvitse lukea.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Lispetti
vierailija
Täällä voi jutella erilaisia juttuja. Ei täällä nyt niin paljon trollausta, tietysti vähän on mutta ihan oikeita mielipiteitä enimmäkseen, toki myös vähän liioittelua. On hyvä jutella oman kuplan ulkopuolellakin, mitä ei nykyään juuri tehdä. Läheiset puhuu vain niistä aiheista joista ollaan samaa mieltä. Esim. Anopin kanssa puhuttiin paljon koronasta, mutta kun linjat rokotteen suhteen alkoi eriytymään, ei ole koko koronaa enää maininnut. Minusta olisi ihan kiva rakentavasti keskustella. Ja täällä ei tarvitse rekisteröityä joten ihmiset kertoo rehellisesti mielipiteitään, mikä on kiva. Vauvalla sensuroidaan kaikki, siellä en ole jaksanut käydä vuoteen. Ja on tänne tullut sitä lapsiperhekeskustelua lisää taas, mikä sekin on kiva, kun kuuluu omaan elämäntilanteeseen. Mutta jos ei tykkää palstan jutuista niin ei tarvitse lukea.
(y)
 
vierailija
Syrjäytyneiden persujen trollipalsta jota lapsiperhelehti ylläpitää.

Samaan aikaan oikeasti järkevät palstat kuten Anna ja Ellit on lopetettu.
Ellit siirtyi aikoinaan Anna-palstalle. Kaikki muuttuu aikanaan.
Ihmettelen ettei kukaan aloittanut keskustelua WTC-muistojuhlasta.
Kyynelehdin Ylen muisteluohjelman parissa.
Elämäni oli 20 vuotta sitten murroksessa. Tulin töistä kotiin ja teini-ikäiset lapseni olivat katsoneet BBC:ltä lähetystä. Sain vasta tänään kuulla asiasta. Olin muutama vuosi aiemmin jäänyt yh:ksi.
Aloin noina vuosina työni lomassa kertoa elämästäni Ellit-palstoilla.
Jatkakaa te siitä mihin minä jäin. Eletään tätä vuosituhatta eikä enää muistella menneitä.
 
vierailija
Syrjäytyneiden persujen trollipalsta jota lapsiperhelehti ylläpitää.

Samaan aikaan oikeasti järkevät palstat kuten Anna ja Ellit on lopetettu.
Toi on muuten todella käsittämätöntä. Annalla ainakin keskustelu oli fiksua ja monipuolista. Noh, ehkä se oli täälläkin joskus kauan sitten.

Ja juu, ainahan on ollut kaikenlaista trollailua sun muuta. Mutta kuitenkin rekanneissa kirjoittajissa monenlaisia ihmisiä. Nyt vaan tosiaan noita persufantteja joita sitten ryydittää rekkaamattomat trollit.

SInöllään tosi kurjaa, koska ei esim. Facessa tuu samalla tavalla juteltua. Siellä ihmiset esittää enemmän kun ovat kuitenkin omalla naamalla.
 
vierailija
Täällä voi jutella erilaisia juttuja. Ei täällä nyt niin paljon trollausta, tietysti vähän on mutta ihan oikeita mielipiteitä enimmäkseen, toki myös vähän liioittelua. On hyvä jutella oman kuplan ulkopuolellakin, mitä ei nykyään juuri tehdä. Läheiset puhuu vain niistä aiheista joista ollaan samaa mieltä. Esim. Anopin kanssa puhuttiin paljon koronasta, mutta kun linjat rokotteen suhteen alkoi eriytymään, ei ole koko koronaa enää maininnut. Minusta olisi ihan kiva rakentavasti keskustella. Ja täällä ei tarvitse rekisteröityä joten ihmiset kertoo rehellisesti mielipiteitään, mikä on kiva. Vauvalla sensuroidaan kaikki, siellä en ole jaksanut käydä vuoteen. Ja on tänne tullut sitä lapsiperhekeskustelua lisää taas, mikä sekin on kiva, kun kuuluu omaan elämäntilanteeseen. Mutta jos ei tykkää palstan jutuista niin ei tarvitse lukea.
Te persut elätte kuplassa. Me muut emme. Te persut olette pilanneet tämänkin palstan.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Olis kyllä kivaa jos olis jossain vielä semmoinen ns. "normaali" palsta jossa olis ihan normi-ihmisiä. Mä ihmettelen, että ei missään töissä kyllä tule sitä sakkia vastaan joka tämmösiä kirjoittelee. Ja aika vaikea uskoa, että olis mitään piilopersuja. Vaikee uskoo, että esim. joku Lissun tapainen duunissa teeskentelis jotain "normaalia". Samaa sanomaa varmaan heittää rl, toki ei ehkä tuputa samalla tavalla.
 
Anna-foorumin pakolainen
Mäkin olen tällä palstalla miettinyt, että miksi tää ero normaaliin maailmaan on niin iso. Ei omat duunikaverit edusta tämmöstä maailmankuvaa, ei omat lapsuudenystävät edusta sitä eikä kyllä oikein kukaan muu. Ehkä muutama ikääntynyt sukulainen on vähän tämän palstan meininkiä, mutta senkin pistän sen iän piikkiin. Mutta että nuoret (alle 50v ihmiset sankoin joukoin). Ja oon ihan yksityisessä yrityksessä töissä.
 
Vaikee uskoo, että esim. joku Lissun tapainen duunissa teeskentelis jotain "normaalia". Samaa sanomaa varmaan heittää rl, toki ei ehkä tuputa samalla tavalla.
En ole Lissu, enkä tiedä mistä hän puhuu töissä ja mistä ei.

Mutta ei meillä töissä puhuta politiikasta sanaakaan. Ei me ehditä. Ja kyllä työkavereissani on yks jonka luulen olevan suvakki, mutta en mä ala pilata kaveruutta puhumalla politiikasta tai maahanmuutosta. Ne on "epähienoja" aiheita.

Jos tätä on sun vaikea uskoa persujen taholta, niin sit syyllistyt aliarvioimiseen.
 

Yhteistyössä