mitä ja kenet palstalaisen haluaisitte saada lupaamaan...

NuoriAikuinen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 02:28 fjonga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 02:24 yök kirjoitti:
teneriffa kulta, sä voit ihan hyvin mustua haukkuakses mua :kieh: mä tunnistan sut sun tyylistä vaikka oot illan aikana vaihtanu nikkiä harmaana monta kertaa :LOL:
Ootko saanu oman perskärpäsen? :D

Hmmh haaste fjongalle tuolla oli tämmönen ketju jonka olit aloittanut "jos ukraina voittaa niin mä paljastan mun galleria nikin" hmmh no jos Suomi voittaa huomenna MM:t niin paljastatkos sitten? :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 02:38 NuoriAikuinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 02:28 fjonga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 02:24 yök kirjoitti:
teneriffa kulta, sä voit ihan hyvin mustua haukkuakses mua :kieh: mä tunnistan sut sun tyylistä vaikka oot illan aikana vaihtanu nikkiä harmaana monta kertaa :LOL:
Ootko saanu oman perskärpäsen? :D

Hmmh haaste fjongalle tuolla oli tämmönen ketju jonka olit aloittanut "jos ukraina voittaa niin mä paljastan mun galleria nikin" hmmh no jos Suomi voittaa huomenna MM:t niin paljastatkos sitten? :LOL:
parikin perskyrpästä :xmas: kummanki tunnistan vaikka luulevat olevansa ovelia!

no en mä semmosta kyl enää lupaa, mut lueppas sen ketjun viimeinen viesti mitä voisin luvata ;)
 
NuoriAikuinen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 02:41 fjonga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 02:38 NuoriAikuinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 02:28 fjonga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 02:24 yök kirjoitti:
teneriffa kulta, sä voit ihan hyvin mustua haukkuakses mua :kieh: mä tunnistan sut sun tyylistä vaikka oot illan aikana vaihtanu nikkiä harmaana monta kertaa :LOL:
Ootko saanu oman perskärpäsen? :D

Hmmh haaste fjongalle tuolla oli tämmönen ketju jonka olit aloittanut "jos ukraina voittaa niin mä paljastan mun galleria nikin" hmmh no jos Suomi voittaa huomenna MM:t niin paljastatkos sitten? :LOL:
parikin perskyrpästä :xmas: kummanki tunnistan vaikka luulevat olevansa ovelia!

no en mä semmosta kyl enää lupaa, mut lueppas sen ketjun viimeinen viesti mitä voisin luvata ;)
No kappas.. mutta eikös sulla joskus ollut kuvasi tuossa profiilissa vai muistanko ihan väärin? Muistaakseni pitkät punertavat hiukset ja olet hoikka sekä siro rakenteinen? :)
 
fjomgal
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 02:38 NuoriAikuinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 02:28 fjonga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 02:24 yök kirjoitti:
teneriffa kulta, sä voit ihan hyvin mustua haukkuakses mua :kieh: mä tunnistan sut sun tyylistä vaikka oot illan aikana vaihtanu nikkiä harmaana monta kertaa :LOL:
Ootko saanu oman perskärpäsen? :D

Hmmh haaste fjongalle tuolla oli tämmönen ketju jonka olit aloittanut "jos ukraina voittaa niin mä paljastan mun galleria nikin" hmmh no jos Suomi voittaa huomenna MM:t niin paljastatkos sitten? :LOL:
nussika jo sitä hullua
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 02:46 NuoriAikuinen kirjoitti:
No kappas.. mutta eikös sulla joskus ollut kuvasi tuossa profiilissa vai muistanko ihan väärin? Muistaakseni pitkät punertavat hiukset ja olet hoikka sekä siro rakenteinen? :)
on ollu kuvia profiilissa ja jos muistat sen kohuketjun minihame-saappaat-toppi yhdistelmä kuva B)
mut nyt olisi mahdollista saada ennennäkemätöntä materiaalia :xmas:
 
NuoriAikuinen
Tarttisikohan itsekin joskus laittaa vaikka tonne aijaahan kuva näytille kun irc-gallerian nikkiä en tahtoisi tähän sekottaa... :whistle: Kait sieltä sen kuvan saa halutessaan poiskin näytiltä?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 02:50 NuoriAikuinen kirjoitti:
fjonga toi sun kaiffaris on kieltämättä vähän rasittava.. taitaa käydä kuumana teikäläiseen? Siitä puhe mistä puute.. :D
kohta se alkaa floodaan :headwall:

teneriffa, eikö olis aika mennä jo nukkumaan? ootko muuten saanu hommattua sitä 3220 varaosia, ilmeisesti et kun kyselet täällä n73lta? :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 02:52 NuoriAikuinen kirjoitti:
Tarttisikohan itsekin joskus laittaa vaikka tonne aijaahan kuva näytille kun irc-gallerian nikkiä en tahtoisi tähän sekottaa... :whistle: Kait sieltä sen kuvan saa halutessaan poiskin näytiltä?
jos et halua ikuisesti kuvaa näyttää niin profiili on turvallisempi...
juu en minäkään halua nikkiäni oikeesti paljastaa, oli muuten aika lähellä vaikken uskonu :eek: :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 02:58 NuoriAikuinen kirjoitti:
Kauan tarvii palstailla jotta saa oman häirikön? :D (tiedän sitten lopettaa just sopivasti sitä ennen)
mä rekisteröidyin kesäkuussa 2004 ja aktiivisesti oon palstaillu maalis-huhtikuusta 2006 :whistle: nuo perskyrpäset tais iskee viime syksynä...
 

Yhteistyössä