Mitä isänpäivä lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Sidney
  • Ensimmäinen viesti
Sidney
Meillä nyt on lasten kanssa ongelma...Olisin tilannut miehelleni ja isälleni liput Karjala-Turnaukseen, kun töistä olisin saanut, mutta olipa kaikki liput menneet jo kun menin töihin saikkujen jälkeen :eek: :eek:
Keksikääpä jotain muuta joka kiinnostaa miehiäkin?! Ideoita?

Saju
meillä on aina ollut traditiona että teen hyvän ruoan ja kutsutaan pappa syömään.. Muuta ei mies kaipaa. tietty illalla sitten ne sellaiset "Lahjat" joka on alle 18-vuotiailta kielletty.. :ashamed: :whistle: =)

En ideoista tiiä mut mä ostan aina isäinpäivä lahjaks miehelle vaikkei mun isä ookkaan mut eränkävijän uuden kirjan ku se ilmestyy just sillon ja mies tykkää niistä kirjoista. Helppo ja mieluinen lahja!

Hyvä ja halpa lahja josta mies taatusti tykkää:
SEKSIÄ.

Laita mustat stay upit jalkaan ja musta pitsibody päälle ja kysyt nyt sitten vaikka siihen kädenvääntöön ja aiheutat sille (mikä keino sitten onkaan käytössää, vaika maheen helman nosto, rintojen vilautus jne..) kaikkien aikojen seisokin. Tuo kädenvääntö olis vaan ehkä jokin täysin uusi ja yllättävä juttu, mutta kaikki miehet ei vältämättä saa kicksejä siitä, mutta jos nainen on tasaväkisen vahva mieheen nähden, sitten se voi toimiakin.
No sänkypainiksi vaan ja kunnolla seksiä tuntikaupalla ja pidä stay upit jalassa koko päivän.
Tätä mä olen ajatellu antaa miehelleni. ;)

hip hei
Noh, seksiä annetaan jos tarvetta löytyy, molempien tahto ratkaisee. Siihen tarvitaan kaksi aktiivista osapuolta.

Ehkä tarjoan herralle vapaapäivää, jonka saa viettää itse tahtomallaan tavalla, joko perheen kanssa tai sitten ilman. Se kun ei maksa mitään ja varmasti toivottu asia.

Itse ottaisin mielelläni vapaapäivän kaikesta samaan aikaan, se härdeli hermostuttaa ihan tarpeeksi. :ashamed:

Täh
Siis seksiä isälle lahjaksi? No ei kiitos tulisi mieleenikään harrastaa seksiä isäni kanssa!!

Vai tarkoititko ehkä lapsesi isää..? Mun mielestä isänpäivänä kuuluu muistaa omaa isäänsä eikä siis puolisoaan. Lapsen ollessa vauva voi kyllä varmaan askarrella jonkun kivan kortin vauvan puolesta jossa vaikka vauvan jalankuva tms.

Pimpam
No voihan sillä omalle isukillekin hommata seksiä isänpäivälahjaksi.
Mun oma isäni on jo leskimies, ja 60 vuotias.
Mä olen oikeesti aikonut hommata sille sunnuntaina isänpäiväksi yllärinä puputytön tuomaan terveiset, siis sexyn puputyttö asuun pukeutuneen yhden kaverin (töissä sexy clubilla tanssijana) joka vähän strippaa isälle ja pitää privaattia (ei tietty mitään fyysistä...ei kait ne nyt sellaisia).
Musta se oli hyvä lahjaidea!

sjö
teetin kalenterin jossa lastemme kuvia.
lapset(1v.) *tekivät* kortit. (siis piirsivät sakuroille paperille ja minä liimasin ne pahville)
...ja tiedän että isi ilahtuu! :heart:

pigglet
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.11.2004 klo 17:39 elli kirjoitti:
mä turvaudun taas siihen vanhaan kalsarilahjaan..=))) siis mulla on kyllä maailman huonoin mielikuvitus!!!!
jep..samoin..no tuli meilä pakettiin vielä sukat,paita ja maailman paras isä- kuppi... :D

Yhteistyössä