Mitä iltatöitä/lisähommia voisi tehdä iltaisin/v-loppusin kun on kotihoidontuella?

sh-äiti
Alkuperäinen kirjoittaja äippä kertaa 3:
pieni lisäraha ei olis pahitteeksi... :D
Riippuu koulutuksestasi. Itsellä vakavasti harkinnan alla viikonloppukeikat hoitoalalla. Minulla kelan myöntämää tukeen perustuvaa lisäosaa tulee n.30e kk:ssa, joten vaikka sen menettäisinkin niin toki nyt yhdestä viikonlopusta saan hoitoalallakin enempi kuin sen 30e.

Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:
Iltasiivousta? Entä sit nää kotimyyntijutut kuten Kotigastronomi, Avon, Me&I jne.?

miten nää kotimyyntijutut oikeen toimii?
Mihin sitoutuu?
Se riippuu hirveesti siitä mitä alkaa myymään. Muista en tiiä, mut Kotigastronomissa ei sitoudu mihinkään. Mut esim. Tupperissa pitää vissiin pitää kutsuja tietty määrä kauden aikana. Samoin kun Me& I:lla. Mistä päin muuten oot?

entinen homecare ja amway
Pitää ensin ostaa alotus pakkaus ja siitä sit myynti hommiin nois kotimyyntijutuissa... kyllä ne perehdyttää alkuun noissa kotimyynti hommissa... ei vaan ollut mun juttu

Iltasiivousta? Entä sit nää kotimyyntijutut kuten Kotigastronomi, Avon, Me&I jne.?

miten nää kotimyyntijutut oikeen toimii?
Mihin sitoutuu?
Se riippuu hirveesti siitä mitä alkaa myymään. Muista en tiiä, mut Kotigastronomissa ei sitoudu mihinkään. Mut esim. Tupperissa pitää vissiin pitää kutsuja tietty määrä kauden aikana. Samoin kun Me& I:lla. Mistä päin muuten oot?
Lahdesta

Toi kotigastronomi kiinnostas, miten sitä saa tuloja itelle?
Ja saanko vaan tuon vuoden ajan myydä noita tuotteita, kun maksan tuon 35e ja mitä sjos en sa atuotteita kaupattua kuin yhden kerran?

*äh, tosta ois paljon kysyttävää, haluisko joku ruveta vastailee? :D vaika yksityisviestin kautta.....

Itse olen kotiäitinä ja toimin Oriflamen ja Kotigastronomin myyntikonsulttina. :)
Niissä kun ei ole velvotteita tai pakkoa myydä ja tuputtaa tuotteita, vaan saa itse päättää työpanoksestaan jaksamisen ja ehtimisen mukaan. (tietysti mitä enemmän panostaa, sitä enemmän se tietää rahaa :D)
Työtä on helppo tehdä sillä aikaa kun lapsi on nukkumassa tai katselee piirrettyjä, näin ainakin meillä homma toimii ihan hyvin.
Jos kiinnostaa lähteä mukaan toimintaan ja ansaita lisää "taskurahaa", niin minuun voi rohkeasti ottaa yhteyttä: Mimmuzca1@hotmail.com

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja äippä kertaa 3;17257723:
Toi kotigastronomi kiinnostas, miten sitä saa tuloja itelle?
Ja saanko vaan tuon vuoden ajan myydä noita tuotteita, kun maksan tuon 35e ja mitä sjos en sa atuotteita kaupattua kuin yhden kerran?

*äh, tosta ois paljon kysyttävää, haluisko joku ruveta vastailee? :D vaika yksityisviestin kautta.....
Netistä löytyy ihan googlaamalla Kotigastronomin nettisivut joista varmaan löytyy lisää tarpeellista tietoa...

Yhteistyössä