Mitä ihmiset tekee iltaisin?

"Minnie"
Arkipäivisin mä oon töissä neljään. 16.15 oon hakemassa lasta hoidosta. Sit me joko käydään kaupassa tai mennään suoraan kotiin. Lapsi katsoo pikkukakkosen ja minä teen kotitöitä tai istun tässä vieressä läppärin kanssa. Kelistä riippuen lähdetään sitten pihalle, usein käydään mun ystävän kanssa lenkillä. Voidaan myös kyläillä kavereilla tai anopilla tai meillä käy joku. Sittten onkin jo iltapala-aika ja iltapesut ja klo 9 viimeistään lapsi nukkumassa. Mä teen lisää kotitöitä, istun läppärin kanssa, katson tv:tä ym :D odottelen ukkoa kotiin töistä.

"Minnie"
[QUOTE="Minnie";24547121]Arkipäivisin mä oon töissä neljään. 16.15 oon hakemassa lasta hoidosta. Sit me joko käydään kaupassa tai mennään suoraan kotiin. Lapsi katsoo pikkukakkosen ja minä teen kotitöitä tai istun tässä vieressä läppärin kanssa. Kelistä riippuen lähdetään sitten pihalle, usein käydään mun ystävän kanssa lenkillä. Voidaan myös kyläillä kavereilla tai anopilla tai meillä käy joku. Sittten onkin jo iltapala-aika ja iltapesut ja klo 9 viimeistään lapsi nukkumassa. Mä teen lisää kotitöitä, istun läppärin kanssa, katson tv:tä ym :D odottelen ukkoa kotiin töistä.[/QUOTE]

Niin joo päivällinenkin me syödään, yleensä ennen lastenohjelmien alkua.

Ei paljon mitään. Odotan, että mies tulee duunista kaksi vanhinta kyydissään. Olen kuopusten kanssa hiekkiksellä (nyt). Kun hän tulee kauppakassien kanssa, mennään sisälle. Laitan kamat kaappiin ja pistän eilisen ruoan lämpiämään. Syödään. Katotaan telkkua. 1,5v menee nukkumaan klo 20, sitä ennen iltapesut. Sitten klo 21 menee 2 vanhinta. Sitten luen itse tenttiin ja vauva roikkuu rinnalla. Vauva nukahtaa jossain vaiheessa ja nukkumaan yritetään klo 23 ihan viimeistään, mieluummin jo vähän ennen.

"Zip"
meilläkin touhutaan aikalailla samaa kuin muillakin,käydään ennen kotiin tuloa kaupassa,lapset jää aika usein hetkeksi ulos ja aikuiset huilaa,sitten tehdään ruokaa ja lapset auttaa/ askartelee tms keittiössä ja jutustellaan samalla kaikkien päivistä.Käydään usein myös yhdessä koiran kanssa iltakävelyllä,toisinaan saunotaan/katsellaan telkkua,syödään iltapala yhdessä jonka jälkeen lapset iltapesulle,saavat hetken lueskellä/kuunnella satua tai musiikkia ja sitten peitellään,jutellaan hetki vielä seuraavasta päivästä ja käyvät nukkumaan.Viikonloppuiltaisin saatetaan olla kylässä,tehdä joku marjaretki tms,paistella makkaraa/tikkupullaa takassa,vähän jotain ekstrakivaa yhdessä:)

"hah"
Taidan olla aika poikkeus, mutta töiden jälkeen en jaksa oikeasti tehdä yhtään mitään. Korkeintaan käydään lähikaupassa suoraan töistä, mutta en jaksa sen jälkeen enää lähteä yhtään minnekään (en tosiaankaan haluaisi kyläillä missään!). Syödään (en tee sitä ruokaakaan, joko mies tekee tai ostetaan valmista) ja katellaan telkkaria ja löhöillään. Käydään ehkä saunassa.

"vii"
Tässä tämän illan suunnitelma:

- teen perjantaisiivouksen tässä hetimmiten
- laitan hyvää iltapalaa ja herkkuja, avaan viinipullon
- katsellaan telkkaria, nautiskellaan iltapalasta ja viinistä
- suihku
- lukemista

Mies tulee kotiin joskus 21.30-22.30 (ainakin toivottavasti), jonka jälkeen syödään, mies käyttää koirat iltalenkillä, mahdollisesti katellaan vähän telkkaria/luetaan/tehään ristikoita/saunotaan. Unille joskus klo 00.00-01.30 välillä. Tää siis arkisin.

Yhteistyössä