Mitä ihmiset ostaa kirppareilta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kirppismyyjä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kirppismyyjä"

Vieras
Tuntuu että kauppa ei vain käy...

Nyt myynnissä poikien 86-100cm hyväkuntoista vaatetta ja nuorten/naisten n.s-m vaatetta, only, dieselin, leviksen farkkuja paljon. Hinnat 0,50€-5,0€, ei vaan mene kaupaksi.

Kuinka alas hinnat pitäisi laittaa että ihmiset ostais?

Jää varmaan miinukselle tämä kirppistely, vähän harmittaa...

Niin vielä on kestis harkkarihousuja, joitain leluja, vanha lasten keinu, kirjoja / harlekiineja. Kirjoissa hinnat 1-2€ ja harlekiineissa 0,50€.

Onko liian kovat hinnat?

Tavalliset vaatteet ja vauvanvaatteet menevät huonosti kaupaksi. Samoin huonot kirjat. Lasten lelut, kirjat (laadukkaat) ja ulkovaatteet, hyväkuntoset kengät tms. tuntuvat menevän paremmin.

sisustustavaraa, muksuille kirjoja,lehtiä,pelejä, joskus jos löytyy jokin nätti vaate suht halvalla,niin lähtee mukaan. just sanoi kaveri joka pitää kirpputoria ,että sadepv ovat tuottaoisempia ja tänä kesänä ole mitään muuta kuin tiputellut joten ovat saaneet hyvät tuotot.

Pistä pöytään näkyvälle paikalle lappu, missä näkyy, mitä pöydästä löytyy. Älä tuki pöytää täyteen. Siistejä pöytiä ihmiset jaksavat tonkia, täydet ja sekaset yleensä ohitetaan tai katsotaan vain päällimmäisiä. Heitä pois vaatteet joissa vikaa; printit kuluneet, värit haalistuneet, lahkeet tai saumat rispaantuneet, tahroja.

Jos tavara on oikeasti sinulla hyväkuntoista, ei hinnatkaan ole pahoja. Tietämättä tarkemmin kirpparista, en osaa sanoa, miksi ostaja ja ostettava tuote ei nyt ole löytäneet toisiaan.

• Tykkää
Reactions: MorbidMama
Itse olen saanut menemään parhaiten hyväkuntoisia leluja ja pelejä, nuorten vaatteita (ihan H&M - kaliimpi, kaikki menee) ja tavaraa (sisustusesineet yms.). Myös laukut menee hyvin, samoin lähes käyttämättömät kengät. Kirjat ja DVD:t myös haluttua tavaraa.
Kokoja on vaatteissa ollut 38-42.

Hintoina olen pitänyt vaatteista 1-7 e kunnosta ja alkup. hinnasta vähän riippuen, kengissä n. 5 euron pintaan.

• Tykkää
Reactions: MorbidMama
Pistä pöytään näkyvälle paikalle lappu, missä näkyy, mitä pöydästä löytyy. Älä tuki pöytää täyteen. Siistejä pöytiä ihmiset jaksavat tonkia, täydet ja sekaset yleensä ohitetaan tai katsotaan vain päällimmäisiä. Heitä pois vaatteet joissa vikaa; printit kuluneet, värit haalistuneet, lahkeet tai saumat rispaantuneet, tahroja.

Jos tavara on oikeasti sinulla hyväkuntoista, ei hinnatkaan ole pahoja. Tietämättä tarkemmin kirpparista, en osaa sanoa, miksi ostaja ja ostettava tuote ei nyt ole löytäneet toisiaan.

Tässä oli tosi hyviä vinkkejä, pidä mielessä ennen kaikkea tuo siisti pöytä/vaateteline/mikä tahansa. Lelut voi laittaa vaan laatikkoon, mutta vain jos ne on sen ikäisille tehty, että sen ikäiset pääsee ja jaksaa itse käydä tonkimassa. Ei aikuinen ihminen jaksa jäädä tonkimaan laatikoita tai pöytiä, mutta lapsi jaksaa. Näin ollen siis lelulaatikot lattiatasoon, että lapsi pääsee helposti (ehkä saadaan aikaiseksi "äiti mä HALUUN" -vaihe ;D) :) Siks lisäks liian täysi pöytä on sotkuinen, joka antaa väistämättä kuvan, ettei vaatteitakaan ole pidetty hyvin.

Lisäks myös se, millä kirpparilla myyt. Lasten tavarat lasten kirppareille, niistä vanhemmat käy ensisijaisesti katsomassa ko. tavaroita. :)

Vaatteissa on tärkeetä että ne on suhtkot uusia eikä kymmenen vuotta vanhoja. Siis vaikka ovatkin käytettyjä mutta täytyy olla nykyaikaista. Mulla on mennyt hyvin kaupaks omat vaatteet ja vauvan vaatteet. Itse ostan kirppiksiltä lähinnä uudenveroista tai tosi hyväkuntoista vaatetta ja tavaraa. Välillä teen kirppislöydöillä myös "bisnestä". Just myin huuto.netissä yhden kirppikseltä 2 eurolla ostamani merkkipaidan 42 eurolla:)

parhaitan menee vauvan vaatteet, laadukkaat lasten kengät ja ulkovaatteet sekä hyväkuntoiset kirjat ja koriste-esineet. Itse olen xxl ja omat vaatteet menee aina kaikki. Miesten vaatteet ja isompien lasten sisävaatteet ei myy yhtään.

Eilen tuli poimittua aito ja erikoinen nahkarotsi, samettihame, tissitoppi, ruudullinen kauluspaita, slipoveri, kaksi potkupukua, Ed Hardy lompsa, neppisauto ja pikkumotskari kolmellakympillä.
Mulla ratkaisee se, että tuote on puhdas, ehjä ja kohtuuhintainen. Jos tuotteessa on jokin virhe, se pitäisi olla merkittynä hintalappuun niin voin katsoa, korjaako sen kuinka helposti.
Ohitan suosiolla pöydän kokonaan jos huomaan yhdenkin liian kovan hintapyynnön.

Yhteistyössä