mitä ihmettä tää on?auttakaa

  • Viestiketjun aloittaja Ninttu83
  • Ensimmäinen viesti
Ninttu83
mulla alko yht äkkiä oksettaan älyttömästi ja tulee jotenki ns kuumia aaltoja tai jotain, mitä tää voi olla?ruokamyrkytyskö vai mitä?ei kai oksennustautikaan näin yht äkkiä ala oirehtia. oksentanu en oo mut yököttää ja ylämahaan käy kipeetä
 
no oon juonu tänään paljon mehua siis tiivistemehua jossa teitty vettä, mut en vettä, joten en usko et siitä.jotenki vähän höntti olo päässä. söin tänään ite keitettyjä pottuja ja lidl:istä ostettua kebablihaa jonka siis ite sit kypsensin.paniikkihäiriö..enpä tiä, ei oo nyt tullu asiaa mistä pitäs panikoida...mut ahistaa älyttömästi tää olo ja oikeesti jotenki raskasta tää hengistys
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ninttu83:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Auringospistos tai lämpöuupumus?

en oo ollu tänään ulkona, enkä eilenkään pahemmin
Joo, mut onko teillä ollut kuuma sisällä? Tai missä olet tänään ollutkaan? Noihin liittyy lisäksi kuume, joka nousee nopeasti mutta laskee pian. Kokeile huvikseen, jos olo helpottuu yhtään kylmässä suihkussa niin hyvä. Muuten sit on varmaan alkavaa vatsatautia.

Vai pitikö tästä tulla vauvaonnitteluketju?
 
Alkuperäinen kirjoittaja berry76:
Jos oot syönyt kovin rasvaista ruokaa, voi kyseessä olla myös sappivaivat. Se kipu on kyllä kamalaa ja on tosi huono olo, hikoiluttaa.

no ei kai mulla ny sellasta vaivaa oo, tosin enpä tiedä mitään sappijutuista. toi kipu ei oo ns kipua vaan sellasta outoa, vähän tyyliin ku supistelis välillä.mut en siis ole raskaana
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ninttu83:
no oon juonu tänään paljon mehua siis tiivistemehua jossa teitty vettä, mut en vettä, joten en usko et siitä.jotenki vähän höntti olo päässä. söin tänään ite keitettyjä pottuja ja lidl:istä ostettua kebablihaa jonka siis ite sit kypsensin.paniikkihäiriö..enpä tiä, ei oo nyt tullu asiaa mistä pitäs panikoida...mut ahistaa älyttömästi tää olo ja oikeesti jotenki raskasta tää hengistys

Joillekin runsaat määrät keinotekoisia makeutusaineita aiheuttavat vastaavia oireita. Nämä lightlimujen ja laimennettavien mehujen makeuttamiseen käytettävät aspartaami ja asesulfaami k.
Voi olla myös närästystä, sappivaivoja, auringonpistos, ruokamyrkytys, nestehukka, migreeni, lämpöhalvaus tai joskus harvoin sydänkohtaus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninttu83:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Auringospistos tai lämpöuupumus?

en oo ollu tänään ulkona, enkä eilenkään pahemmin
Joo, mut onko teillä ollut kuuma sisällä? Tai missä olet tänään ollutkaan? Noihin liittyy lisäksi kuume, joka nousee nopeasti mutta laskee pian. Kokeile huvikseen, jos olo helpottuu yhtään kylmässä suihkussa niin hyvä. Muuten sit on varmaan alkavaa vatsatautia.

Vai pitikö tästä tulla vauvaonnitteluketju?
en mä voi raskaana olla ku käytän ehkäsylaastaria ja tuskinpa raskaus oireet alkaa viikon sisällä yhdynnästä :)
 

Yhteistyössä