Mitä ihmettä päälle tytölle 1-vuotis kuvaukseen?

1. vaihtoehto: Vaaleanpunainen slipoveri jossa ruskeita ja vaaleanpunaisia salmiakkikuvioita ja samanlaiset sukkikset, ruskea polvipituinen hame, ja valkoinen body?

2. vaihtoehto: Valkoinen t-paita jossa edessä vähän hörhellystä, farkunnäköiset legginsit. Mustat kiiltävät kengät vai paljain jaloin?

Näistä jompikumpi vai jotain ihan muuta? Ensimmäinen vaihtoehto olisi juhlava, mutta mielestäni liian värikäs ja kuviollinen. Toinen vaihtoehto taas arkinen ja ehkä liian pelkistetty, mutta toisaalta tyttö itse tulisi kuvissa ehkä enemmän esille? Laittakaas jos löytyy kuvia omista yksivuotiaista kuvauksissa.

Noista ensimmäinen, tosin mä vaihtaisin ne sukkikset yksvärisiin, esim. valkoisiin jos kerran bodykin on valkoinen. :)

Oon aatellut että tuolle omalle hommaan kyllä jonkun ihanan söpöstelymekon 1v kuvaukseen. :heart: :D

Meillä oli tytöllä punaiset sammarit ja semmoinen punavalkoinen "hienompi" paita. Sitten kun mentiin kuvaukseen niin kuvaaja oli ihan hölmistynyt että eikö teillä ollut muita asuja mukana? :D Kuvausrekvisiittaa sitten laitettiin sellaiset valkoiset pussihousut, niistäkin saatiin kivoja kuvia. Ja sukkiksia ei välttämättä ollenkaan, paljaat varpaat on niin söpöjä.

Eli ottakaa mukaan vaan useammat vaatteet ja ehkä jos on jotain tuommoisia pussihousuja tms.

Hei, toi oli hyvä idis että laitankin tuolle valkoiset sukkikset! Vähän rauhoittaa kuvaa jos siihen asuun päädyn :)

Ajattelin ottaa muutaman asun mukaan, kuvaaja sanoi että pitää jotain syötävääkin ottaa, ja jos tuo sottaa niin on sitten varavaatteet mukana. Pussihousut on kyllä suloiset :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:
Meillä oli yhdessä kuvassa juuri samantyylinen (Vai peräti sama H&M:n) slipoveri. Se näyttää hienolta mustavalkoisessa kuvassa. Mies halusi lapsesta studiokuvia yökkärissä ja ne on kyllä ihania.

Tässä yksi mekkokuva..
Tuo on nätti ja kivan vaalea tuo mekko :) Tuo yökkäri-idea on kanssa kiva! Haluaisin että lapsi näyttäisi itseltään niissä kuvissa, sen takia haluan että vaatteet ovat suht neutraaleja.

Kikero
Mut kuvattiin alasti. :D Ei siinä siis mitään näy... mitä nyt vähän pakaraa. Laittoivat sellasen taljan päälle vatsalle makoileen ja vähän sivusta päin kuvattu. Molemmat vaihtoehdot kuulostaa kivoilta mutta minä myös vaihtaisin sukkikset valkosiin ja legginsien kanssa ei kenkiä. :)

Yhteistyössä