Mitä ihmettä? Miehet hakee seuraa fb:stä ja snäpistä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tässä lyhyenä aikavälillä on ollut 1 tyyppi fb:ssä, toinen snäpissä ja kyselevät haluanko aloittaa suhteen heidän kanssaan, ja jos ei voida säännöllisesti nähdä niin käykö etäsuhde, ja kaikenlaisia kehuja joiden avulla kokeilevat että suostuisinko.
Ihan oikeesti, olen sinkku, mutta en vielä näin nuorena halua kenenkään kanssa suhdetta vaan hoitaa opiskelut ja kaikki muut tärkeimmät asiat ensin.
 
Tässä lyhyenä aikavälillä on ollut 1 tyyppi fb:ssä, toinen snäpissä ja kyselevät haluanko aloittaa suhteen heidän kanssaan, ja jos ei voida säännöllisesti nähdä niin käykö etäsuhde, ja kaikenlaisia kehuja joiden avulla kokeilevat että suostuisinko.
Ihan oikeesti, olen sinkku, mutta en vielä näin nuorena halua kenenkään kanssa suhdetta vaan hoitaa opiskelut ja kaikki muut tärkeimmät asiat ensin.
Yrittänyttä ei laiteta,
epätoivo synnyttää epätoivoisia tekoja....
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Kukaan ei oikeesti epätoivoista huolii, joka on vaa katkera kaverille siitä että sillä on suhde mutta sulla ei...
Vaikka nainen olisi kuinka epätoivoinen niin silti sadat miehet swaippaavat sen oikealle. Miehet kun ovat vielä paljon epätoivoisempia...

Sitä paitsi parisuhdemarkkinoilla on iso miesenemmistö. Sovellusten käyttäjistä noin 2/3 on miehiä.
 
vierailija
Mitä ihmettä? Miehet hakee seuraa fb:stä ja snäpistä?
Tässä lyhyenä aikavälillä on ollut 1 tyyppi fb:ssä, toinen snäpissä ja kyselevät haluanko aloittaa suhteen heidän kanssaan, ja jos ei voida säännöllisesti nähdä niin käykö etäsuhde, ja kaikenlaisia kehuja joiden avulla kokeilevat että suostuisinko.
Ihan oikeesti, olen sinkku, mutta en vielä näin nuorena halua kenenkään kanssa suhdetta vaan hoitaa opiskelut ja kaikki muut tärkeimmät asiat ensin.
Usko vaan että panoja nekin hakee sun tapaan. Peittelee vaan suoran vonkailun, koska naisten kanssa pitää niin toimia.
 

Yhteistyössä