Mähän en sais sitten syödä mitään jossa on vähänkin huonoo rasvaa, no sekös selittääkin ettei mun painoo ole pudonnut kun 2 kg 4 kk aikana, mutta vaatekoko on 2 nroa pienentynyt.Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Periaatteessa siis kaikki eläinpohjaiset rasvat on pahasta. Paitsi kalanrasva, se taas on terveellistä. Mutta, myös pehmeät, eli hyvät rasvat myös lihottaa jos niitä syö liikaa.
Mun vk ruuat sisältää paistijauhelihaa, naudan suikaleita, kalaa, nakkikeittoo, kanaa, muita ideoita? B)Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:No ei mun mielestä kannata ihan hirveesti niitä huonojakaan rasvoja pelätä, kohtuus kaikessa. Kyllä lihaa voi mun mielestä joskus syödä... Harva liha tai broisku on kokonaan rasvatonta. Ei varmaan ykskään. Ja ku sitä proteiiniaki pitäs saada.
Proteiinina saisi syödä noin 15% koko päivän energian tarpeesta. liika protsku haittaa munuaisia.Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:No nakkikeiton unohtaisin samantien.
Raejuustoa on helppo lisätä melkeen mihin vaan ruokaan. Ja rahkasta saa paljon proteiinia myös. Paljonko syöt proteiinia päivässä?
Ite pyrin syömään vähintään 1g/kg, tiukkaa tekee.
Syön pari ehrmann rahkaa päivässä, joten siitä saan jo päivän proteiinit + sitten sali pv juon prot/hiilari juoman.Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:No nakkikeiton unohtaisin samantien.
Raejuustoa on helppo lisätä melkeen mihin vaan ruokaan. Ja rahkasta saa paljon proteiinia myös. Paljonko syöt proteiinia päivässä?
Kyllä, kiitos vaan.Alkuperäinen kirjoittaja Hoitsu:Proteiinina saisi syödä noin 15% koko päivän energian tarpeesta. liika protsku haittaa munuaisia.Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:No nakkikeiton unohtaisin samantien.
Ai? Eiks siinä purkillisessa oo n. 20g proteiinia?Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Syön pari ehrmann rahkaa päivässä, joten siitä saan jo päivän proteiinit + sitten sali pv juon prot/hiilari juoman.Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:No nakkikeiton unohtaisin samantien.
Näin mulle on laskettu että pari purkkia pv tai korvaan yhden niistä proteiini juomalla niin saan päivän proteiinit. Yks liikunanohjaaja sano et proteiini ei oo pahasta vaikka se menee päivän saldon ylikin.Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Ai? Eiks siinä purkillisessa oo n. 20g proteiinia?Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Syön pari ehrmann rahkaa päivässä, joten siitä saan jo päivän proteiinit + sitten sali pv juon prot/hiilari juoman.Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:No nakkikeiton unohtaisin samantien.
Toki mä muistakin eväistä sitä proteiinia saan, olen tonne kiloklubiin syötelly syömisiäni, mun prosentit proteiinissa on 20-30 % välil pv, ja tulee mentyä usein ylikin 30 %Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Näin mulle on laskettu että pari purkkia pv tai korvaan yhden niistä proteiini juomalla niin saan päivän proteiinit. Yks liikunanohjaaja sano et proteiini ei oo pahasta vaikka se menee päivän saldon ylikin.Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Ai? Eiks siinä purkillisessa oo n. 20g proteiinia?Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Syön pari ehrmann rahkaa päivässä, joten siitä saan jo päivän proteiinit + sitten sali pv juon prot/hiilari juoman.Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:No nakkikeiton unohtaisin samantien.
Keho pystyy käyttämään hyväkseen n. 1,5g proteiinia per painokilo. Niin paljon en kyllä saa syötyä, vaikka vetäisin proteiinipirtelöäkin. Mutta tosiaan, mä en laihduta, vaan kasvatan massaa.Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Näin mulle on laskettu että pari purkkia pv tai korvaan yhden niistä proteiini juomalla niin saan päivän proteiinit. Yks liikunanohjaaja sano et proteiini ei oo pahasta vaikka se menee päivän saldon ylikin.Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Ai? Eiks siinä purkillisessa oo n. 20g proteiinia?Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Syön pari ehrmann rahkaa päivässä, joten siitä saan jo päivän proteiinit + sitten sali pv juon prot/hiilari juoman.Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:No nakkikeiton unohtaisin samantien.