Mitä hyvää voi tehdä nuudeleista?

kananmakuiset mama's nuudelit on ai-van ihania ! mä laitan niitä syvälle lautaselle veteen ja 2,5min mikroon täysille ja NAAAAMMMMM :p

mutta muuten ne on kans ihan hyviä minusta kanan kanssa lisukkeena :)
 
ui
Meillä tehdään toisinaan keitettyjä nuudeleita ja paistettuja kasviksia. Nuudelit voi keittää ja syödä ne tosiaan paistettujen kasvisten kanssa tai sitten keittämisen jälkeen ne voi wokata kasvisten kanssa. Kannttaa kuitenkin varoa että eivät pala wokin pohjaan. Pohjaanpalamisen ja maun vuoksi lisäänkin wokkiin seoksen öljyä, omenaviinietikkaa ja soijakastiketta (1:1:1).
 
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
Mä teen niin et keitän ensin nuudelit ja sit laitan pannulle tilkan öljyä ja paistan nuudeleita kunnes niistä tulee sellaisia kuivahkoja
Jostain paistetuista nuudeleista tyttö jotain horisi...kaverin luona on varmaan syönyt.
Eli jospa tuota kokeilisi ihan ekana...kiitos :)

Skriivaan nämä muutkin ylös, mulla on aukko nuudelisivistyksessä :D
 
=)
Laita nuudelit veteen pehmenemään siksi aikaa että ruskistat kanat. Sitte heität kaikki wokkipannuun wokkivihannesten kanssa. Mausta oman maun mukaan, voit halutessas kaataa joukkoon tökin kookosmaitoa. Tosi hyvää ja nopee ja helppo tehdä :p
 
keltainen YumYum-nuudeli (kana), pussillinen maissia (pakaste) ja vaikka kanasuikaleita paistettuna joukkoon. Ja mikäettei vähän jotain kasviksiakin.

Mä tykkään kyllä pelkästä maissista ja nuudeleista :p
 
X
Meillä lapset tykkää (ja minäkin! ) kun paistan kanasuikaleita ja sitten pari kanamunaa pannulla, sekoitan nämä sitten nuudelien kanssa, maustan ja paistan sellaisiksi rapeiksi. Jos ei ole ollut just kanasuikaleita, myös broileripyörykät /-makkara on myös maistunut tilalla hyvin.
 

Yhteistyössä