Kuulin että olen aina hyvä piristämään.. <3 Lämmitti mieltä.
Timangi- 09.08.2010 #3 Mä olen taitava saksittamaan Kertoi tuossa aamusella pieni muruseni, kun leikkasin paperista hänen piirtämät prinsessat.
Mä olen taitava saksittamaan Kertoi tuossa aamusella pieni muruseni, kun leikkasin paperista hänen piirtämät prinsessat.
Criminal Mind 09.08.2010 #7 Että olen niin asiantuntevan olonen että tulevat meille mielellään asiakkaaksi...
vieras 09.08.2010 #8 "Olet niin ihana ihminen, että ansaitsisit miehen joka osaa arvostaa sitä." Mulle ei ole kukaan koskaan ennen sanonut noin.
"Olet niin ihana ihminen, että ansaitsisit miehen joka osaa arvostaa sitä." Mulle ei ole kukaan koskaan ennen sanonut noin.
Hmmmm 09.08.2010 #9 Yks tuttu sano että oon todella kaunis vaikka oma mielipide on et oon ihan vaan ok. Eli en näe ite samoin mut oli kauniisti sanottu.
Yks tuttu sano että oon todella kaunis vaikka oma mielipide on et oon ihan vaan ok. Eli en näe ite samoin mut oli kauniisti sanottu.
Hömpsähdys 09.08.2010 #10 Mua sanottiin kauniiksi. Lämmitti mieltä kun itse en ole sitä mieltä tän painonnousun takia..
dirlis 09.08.2010 #11 "you're a nice girl and i like you". mun lomaromanssi. oi vitsi oli ehaNA! :heart:
Kowalski 09.08.2010 #15 Eilen joku herrasmies tuli ulos kapakasta, kehui ensin vuolaasti lapsia (todella kauniit lapset, pojasta näkee jo nyt että tulee isona komea mies ja tyttö on kuin kiiltokuvien lapset, jne) ja sitten sanoi että "mutta äitikin on todella kaunis" B)
Eilen joku herrasmies tuli ulos kapakasta, kehui ensin vuolaasti lapsia (todella kauniit lapset, pojasta näkee jo nyt että tulee isona komea mies ja tyttö on kuin kiiltokuvien lapset, jne) ja sitten sanoi että "mutta äitikin on todella kaunis" B)