Mitä hyötyä sun mielestä on ollu koronaeristyksestä?

Koronaepidemia on WHO:n mukaan suurin kriisi toisen maailmanlopun jälkeen. Kuolleita rajoitustoimista riippuen masilmanlaajuisesti sadoista tuhansista kymmeniin miljooniin. Että sellaista hyötyä karanteenitoimista.

Tukholman tehohoito ensi viikolla täyteen ja sen jälkeen vaadittaneen tarkempia rajoitteita tehneiltä naapurimailta Suomelta, Norjalta ja Tanskalta apua. Ajatteles että ilman Marinin hallituksen ja Norjan sekä Tanskan tiukkoja rajoitustoimia niidenki tehohoito alkaisi sakata.
Koska ensimmäinen ja toinen maailmanloppu tapahtuivat? Jäivät minulta huomaamatta.



 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
Koska ensimmäinen ja toinen maailmanloppu tapahtuivat? Jäivät minulta huomaamatta.
Yllätit :eek:

Jokunen jäi pois ;)

Juustohöylällä hyvin ohut siivu uskisten loppumattomista maailmanlopuista malliksi :ROFLMAO::ROFLMAO:

Näistä maailmanlopuista olemme jo selviytyneet - ja nämä ovat vielä edessä

28.12.2013 klo 9:09
Monestako maailmanlopusta sinä olet jo selvinnyt? Tässä otteita viime vuosikymmenille ennustetuista maailmanlopuista ja niistä, jotka ovat vielä tapahtumatta.

Vuonna 1962


 
  • Haha
Reactions: m1es
Yllätit :eek:

Jokunen jäi pois ;)

Juustohöylällä hyvin ohut siivu uskisten loppumattomista maailmanlopuista malliksi :ROFLMAO::ROFLMAO:

Näistä maailmanlopuista olemme jo selviytyneet - ja nämä ovat vielä edessä

28.12.2013 klo 9:09
Monestako maailmanlopusta sinä olet jo selvinnyt? Tässä otteita viime vuosikymmenille ennustetuista maailmanlopuista ja niistä, jotka ovat vielä tapahtumatta.

Vuonna 1962


Ei maailmanloppu tule huomenna. Eikä ensi vuonna. Koska Raamatussa kerrotaan, että on tiettyjä tapahtumia, jotka edeltävät sitä.

Aika moni on alkanut toteutua.
 
Uskonnon varjolla tuo eräs mollaa täällä milloin ketäkin, kasvissyöjiä, feministejä, homoseksuaaleja etc.

Sekö sinusta on oikein? Silloin on turha vinkua, jos saa niin sanotusti palautetta.

Uskonnon pitää olla henkilökohtainen ja hieno asia, ei tekosyy esittää muita parempaa.
Niin mollaa moni uskonnoton henkilö. Ei esitä olevansa muita parempi.
 
Hoitoalalla
Mä kuulun riskiryhmään kahdesta syystä ja hoitajana on silti käytävä töissä. Nyt on kurkku kipeä, välillä yskittää ja nenä vuotaa. Kuumetta ei ole joten töihin on mentävä.
 
vierailija
Mä kuulun riskiryhmään kahdesta syystä ja hoitajana on silti käytävä töissä. Nyt on kurkku kipeä, välillä yskittää ja nenä vuotaa. Kuumetta ei ole joten töihin on mentävä.
Miksi on mentävä töihin? En voi käsittää! Senhän on nimenomaan sanottu olevan kiellettyä! Mun siskolla, joka on hoitoalalla, oli pientä flunssaa, eikä todellakaan saanut mennä töihin, vaikka tunsi itsensä työkykyiseksi.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Mä kuulun riskiryhmään kahdesta syystä ja hoitajana on silti käytävä töissä. Nyt on kurkku kipeä, välillä yskittää ja nenä vuotaa. Kuumetta ei ole joten töihin on mentävä.
Olisihan sulla oikeus jäädä kotia ja kannattaa jäädä. Mutta ihan selvät tavisflunssan oireet.
Itsellä nokka vuotanut 1-2 kk. Pari lämpöilyjaksoa, olen käynyt silti töissä. Eikä ole koronaa ollut.

Mutta kai tuo arvio taudin luonteesta on vielä tässäkin vaiheessa riippuvaista asuinpaikasta, asuuko Kainuussa vai Helsingissä.
 
Esimerkkejä niistä, kiitos....

Simpsonit ja varsinkin Lisa johtaa tällä hetkellä raamattua ainakin 6-0
No mulla on työpäivä tänään, mutta pari juttua voin sanoa.

Eli kun Jeesus puhuu sodista, nälänhädästä, maanjäristyksistä jne, niin sotia on ollut enemmänkin aikaisemmin, nälänhätää on ollu Afrikassa ainakin 50 v. Maanjäristykset ovat lisääntyneet, mutta se voi johtua mittaamisten tihentymisestä: jossain ukkapukka-maassa ei ollut 150 vuotta seismologeja mittaamassa järistyksiä.

Mutta mä katson semmoisia kohtia, jotka olisi mahdottomia ilman teknistä kehitystä.

-Ilmestyskirjassa kerrotaan Jumalan 2 todistajasta, jotka tapetaan Jerusalemissa. No, kaikki maailman sukukunnat ja kielet näkee niiden ruumiiden makaavan 3 päivän ajan kadulla tms. Sitten he heräävät henkiin.
Raamatun aikoina tiedettiin jo Rooman valtakunnan, lähi-Idän ja Egyptin kokoisesta alueesta. Se että edes murto-osa tuon alueen kansoista näkisi 3 päivän ajan samaan aikaan niiden ruumiiden lojuvan, vaatii satelliitteja, televisiointia jne.
-Ihmiset kumartaa viimeisinä aikoina pedon kuvaa. Se pedon kuva herää henkiin, liikkuu jne. Tuo voisi olla pelkästään yliluonnollista. Mutta nykyään puhutaan jo 3D-kuvista, joilla tulevaisuudessa voidaan hämätä ihmisiä. Presidentti kävi parvekkeelta puhumassa kansalle - vai kävikö?
On puhuttu, että ennen varsinaista Jeesuksen tuloa kyhätään Jeesuksen/Krishnan/synkretistisen lälly-Messiaan toinen tuleminen.
-pedon merkki eli pedon nimen luku 666 (korona-sanastakin se muuten saadaan helposti ;)) laitetaan ihmisiin. Onko se tatuointi? Ei välttämättä, koska Jumala rankaisee sen merkin ottaneita kivuliailla paiseilla. Eli se on jokin tekninen siru tms, joka alkaa reagoida ihmiskehon kanssa ikävämmin.
-Yksi vitsauksista on se, että aurinko porottaa vähän lujempaa ja ihmiset läkähtyvät helteeseen. Tutunkuuloista?
-Jeesus sanoi että viimeisinä aikoina meri ja aallot pauhaavat. Erittäin paljon mahdollista nykyaikana, tosin tuohon tarvitaan vielä suurempi ilmastonmuutoksen vaikutus kuin nyt.
 

Yhteistyössä