Mitä hinnaksi barbeille??

Niin siis mitä kannattaisi laittaa hinnaksi muovikassilliselle barbeja ja muuta niihin liittyvää roipetta, barbeja on jotakuinkin10kpl, mukana jonkinverran kenkiä ja muuta sälää, lapsibarbi, koira, kippoja kampoja kynttelikköä ym, kampaamotuoli ja semmoinen salongin pöytähässäkkä.
Meidän muksuilla olleet käytössä, kaikki ei ihan priimaa, en ole vielä tarkemmin ruotinut, keräsin vaan kaikki kassiin ja saavat uuden osoitteen :whistle:

juupajoki
En kyllä myisi muovikassillista. Harva haluaa ostaa muovikassillista sälää. Myisin huonekalut oheissälöineen erikseen. Vaikea sanao mitä hinnaksi, kun ei setin laajuutta tiedä.

Barbit vaatteilla ja tarvikkeilla (kammat yms.) myisin 3-5 eurolla oheissälästä, barbien ja erityisesti vaatteiden kunnosta riippuen.
Alastomasta barbista voisi saada euron tai korkeintaan kaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ounou....millaisia barbeja? Aitoja Mattelin? Missä kunnossa? Miltä vuodelta? *potentiaalinen ostaja*
:eek: No nyt pistit kyllä pahan, vanhim muksu on kohta 9, joten olisko noi jotakin väliltä 5-2 vuotta meillä olleet, lukeeko se niissä jossakin ken tuotteita ovat?
Joiltakin on saattanut tukka lyhentyä, mutta ei siis mitään pureskeltja pitäisi olla.

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ounou....millaisia barbeja? Aitoja Mattelin? Missä kunnossa? Miltä vuodelta? *potentiaalinen ostaja*
:eek: No nyt pistit kyllä pahan, vanhim muksu on kohta 9, joten olisko noi jotakin väliltä 5-2 vuotta meillä olleet, lukeeko se niissä jossakin ken tuotteita ovat?
Joiltakin on saattanut tukka lyhentyä, mutta ei siis mitään pureskeltja pitäisi olla.
Mä huvikseni tuunaan barbeja, esim tällaisia

Perusbarbeja mulla on jo ihan tarpeeksi, mutta jos jotain persoonallista löytyy, olisin kinnostunut.

Keittiönoita
Ja vielä...millaset jalat niillä barbeilla on? Lattajalkaisista en ole kiinnostunut, mutta jos barbien jalkaan käy korkokenkä, niin se muuttaa asetelmaa. Tummatukkaiset kiinnostaa enemmän kuin blondit.

Mikä on persoonallinen, yksi on tuollainenmerenneitobarbie, sillä on siis jalkojen tilalla pyrstö, on Mattelin, tai ainakin selässä lukee mattel, sitten on tuommoinen hiukan tummempi hipiäinen (olisko enempi latino ihonväri) myöskin sen selässä lukee mattel :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:
Kait nyt jokainen joka niillä on leikkinyt tunnistaa onko ne aitoja vai ei
Joo olen, mutta mulla kun on tota aikaa niillä leikkimisestä vähän enempi kuin 5-6 vuotta, enkä mikään barbifani ole koskaan ollut, enkä ole noista valtaosaa itse ostanut, olisinko peräti yhden :whistle:

Yhteistyössä