mitä hemmettiä mun pitäisi tehdä!? :(

ukko oli eilen juhlimassa sen ystävien kaa, se oli ottanut aika paljon ja kolmen aikoihin ne oli lähdössä baarista. puoli neljältä sen kaveri soitti mulle ukon puhelimesta ja kertoi et mun ukko oli "hävinnyt", se oli vissiin lähtenyt kävelee ja puhelin oli jäänyt sen kaverin taskuun. sillä oli kuitenkin lompakko itse nii ajattelin et se pääsee ainakin taksilla kotiin. Mutta se ei ole vielä tullut kotiin :/ tästä on nyt yli 4 tuntia nii missä helvetissä se on!? Ja mulla on sellanen tunne et jotain on nyt tapahtunut :'(

tää odottaminen on ihan kauheeta.....

Ja sit ei tarvitse sanoa et hän on toisen naisen luona tai jotain vastaavaa.

Soita ihan ekana miehesi kaverille, jospa hän tietäisi miehestä jotain.
Voisit myös soittaa poliisille, ihan vaan siksi että jos jotain on tapahtunut niin ehkä miehesi on sairaalassa, eivätkä he tiedä kuka hän on...En ehkä hätänumeroon soittaisi, vaan poliisilaitokselle, jos siellä kukaan sunnuntaina vastaa.
Toivottavasti kaikki on hyvin. :hug:

voi ei
Miten kaverit on voineet jättää toisen noin vain. Ei toinen noin vain häviä jos porukalla mennään ja yhdessä ollaan jo pihalla. Kaveria ei jätetä. Olisin itsekin ihan paniikissa!

Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:
Miten kaverit on voineet jättää toisen noin vain. Ei toinen noin vain häviä jos porukalla mennään ja yhdessä ollaan jo pihalla. Kaveria ei jätetä. Olisin itsekin ihan paniikissa!
kyllä se kaveri voi hävitä, jos pistää takin päälleen ja kävelee kapakan ovesta ulos kenellekään puhumatta.

Asumme vantaalla ja ne oli helsingissä juhlimassa nii aika pitkä matka, hän on kyllä joskus kävellyt huvin vuoksi ettei menisi taksiin rahaa ja silloin kesti n. pari tuntia, et vaikka hän on kävellyt kotiin hänen olisi pitänyt olla kotona nyt jo.
Laitoin äsken viestin sen kaverille ettei ukko ole kotiunut, soitan vähän myöhemmin.
Viimeksi kun ukko jäi yöks kaverin luo hän soitti mulle kymmenen aikoihin ja ilmoitti asiasta, ajattelin jos kestän odottaa siihen asti jos ukko ehkä ilmoittais jotain. Mutta viimeksi mulla ei ollut tällanen tunne :/
Lähden varmaan kohta kävelylle pojan kaa jos hän on ehkä sammunut johonkin :ashamed: :|

Poliisilaitokselle soitolla minäkin aloittaisin. Ja sen jälkeen sairaalaan, Helsingissä taitaa vain olla aika monta sairaalaa, jossa on päivystys, mutta baarin lähistön sairaaloihin ainakin yrittäisin.

Toivottavasti löydät miehesi pian :hug:

Minä
Oletko jo soittanut mihinkään?Meillä oli paikallis lehdessä tälläinen uutinen ei varmana ole sun mies mutta tuli vain mieleen kun tätä luin..

Nuori mies jäi junan alle sunnuntain vastaisena yönä Vantaan Tikkurilassa. Onnettomuuden uhri vietiin sairaalaan, mutta hänen vammoistaan ei ollut yöllä tarkkaa tietoa.

Vuonna 1986 syntynyt vantaalaismies oli hieman puolenyön jälkeen kävelemässä Tikkurilan aseman läheisyydessä junaraiteiden välissä, kun hän jäi juuri asemalta lähteneen junan alle.

Tapahtumahetkellä junan vauhti oli hiljainen. Turmapaikan kohdalta raiteet olivat aidatut. Vantaan poliisi tutkii onnettomuuden syytä

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
toivottavasti ei oo lapsen kanssa lähtenyt tonkimaan isiä mistään ojasta... kiva kokemus lapselle löytää isä sammuneena jostain...
Parempi sammunut, mutta kunnossa oleva isä ojassa kuin kadoksissa oleva isä, tai isä pilven päällä :/
Ap, tule kertomaan kuinka kävi, löytyikö mies?

vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
toivottavasti ei oo lapsen kanssa lähtenyt tonkimaan isiä mistään ojasta... kiva kokemus lapselle löytää isä sammuneena jostain...
Parempi sammunut, mutta kunnossa oleva isä ojassa kuin kadoksissa oleva isä, tai isä pilven päällä :/
Ap, tule kertomaan kuinka kävi, löytyikö mies?
toki niin, mutta jos on edes epäilys siitä, että mies todella sammuisi johonkin pusikkoon niin lapsi mummolaan hoitoon ja äiti miehenretkua etsimään yksinään. ei tarvi lapsen nähdä elämästä ihan kaikkia puolia, ainakaan pienenä.

En voisi kuvitella tilannetta.. Olisin varmaan aivan rikki!
Mulla alkaa jo sydän pomppia kun mieheni menee iltavuoroon ja ei laita viestiä kovin pian kun on kiire töissä..
Tuo meidän matka työpaikalle on niin hirvivoittoista ja tietäen että mies ei aina ihan rajotuksia ajele vaikka kuinka toitotan!
Viimeksi meni vielä moottoripyörällä töihin ja vastausta viestiini ei kuulunut neljään tuntiin.Olipa pitkät 4tuntia!!

säästöpossulle :hug:

Venus
Tyyne-täti tuttu tunne... Meillä myös paljon hirviä taajam-alueen rajoilla, ja mies ajaa paljon töissä. Onneksi on edes iso, hyvä auto alla, mutta kamalaa se olis jos jotain sattuis.
Pitäkää tämä ylhäällä jos vaan pystytte, mun on pakko käydä illempana vielä lukee, että löytykö se mies vai ei.
KOITA JAKSAA SÄÄSTÖPOSSU!!!

Yhteistyössä