Mä sain äsken yv:n jossa vastaanottajana pitäisi lukea Bad Virgin eli minä,mutta siinä kohdalla lukee mun käyttäjätunnus?
Miksi?
Miksi?
Mä lähetin sille tyypille takas vastauksen niin mun nikki oli siinä.Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:En tie, mut kun klikkasin sun kirjekuorta, niin mulla ainakin lähettäjä ja vastaanottaja oli ihan meidän niceillä.
Eli se viestin lähettäjäkin näkee sen?Alkuperäinen kirjoittaja siperia:Jostain syystä se välillä laittaa siihen vastaanottajaksi käyttäjätunnuksen. On käynyt samalla tavalla.
Mulle ei ole ikinä käynyt niin kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja siperia:Jostain syystä se välillä laittaa siihen vastaanottajaksi käyttäjätunnuksen. On käynyt samalla tavalla.
Siitä en ole varma... Mun mielestä esim jos oon saanut kerhon puolella yv:n niin siinä on ollut mun käyttis. Mutta en muista miten on ollut jos oon lähettänyt itse.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Eli se viestin lähettäjäkin näkee sen?Alkuperäinen kirjoittaja siperia:Jostain syystä se välillä laittaa siihen vastaanottajaksi käyttäjätunnuksen. On käynyt samalla tavalla.
Ilmeisesti saattaa nähdä.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Eli se viestin lähettäjäkin näkee sen?Alkuperäinen kirjoittaja siperia:Jostain syystä se välillä laittaa siihen vastaanottajaksi käyttäjätunnuksen. On käynyt samalla tavalla.
V-ittu :headwall: Pitääpä heti vaihtaa ne :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ilmeisesti saattaa nähdä.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Eli se viestin lähettäjäkin näkee sen?Alkuperäinen kirjoittaja siperia:Jostain syystä se välillä laittaa siihen vastaanottajaksi käyttäjätunnuksen. On käynyt samalla tavalla.
:/
En mä siis satavarma ole.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:V-ittu :headwall: Pitääpä heti vaihtaa ne :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ilmeisesti saattaa nähdä.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Eli se viestin lähettäjäkin näkee sen?Alkuperäinen kirjoittaja siperia:Jostain syystä se välillä laittaa siihen vastaanottajaksi käyttäjätunnuksen. On käynyt samalla tavalla.
:/