Mitä harrastatte?

  • Viestiketjun aloittaja Lasienkeli
  • Ensimmäinen viesti
Hanna Puh
Minä näin syksyllä Akuutissa jutun vesijuoksusta, ja innostuin siltä istumalta kyseisestä lajista. Nyt olen tämän syksyn käynyt kahdesti viikossa vesijuoksemassa uimahallilla. =)
 
Ei mullakaan mitään "oikeeta" harrastusta oo... Jumppaan, kuntopyöräilen ja "nostelen painoja" kotona, piirrän, maalaan, ompelenkin joskus. Luen. Oon ajatellu jos rupeis käymään uimassa, sehän ois "ihan oikea harrastus"! :D
 
Mammukka04
Mun harrastukset ovat vähän jäissä raskauden jäljiltä....mä haluisin aloittaa taas parin vuoden takaisen lemppariharrastukseni taekwondon...ja palata jumppailee...lenkkeilen kyllä enimmäkseen nykyään ja katon mieheni kanssa paljon leffoja. =)
 
Lasienkeli

mitä toi tiffanytyö on?? :eek:

Siis.. teen näitä ikkunalasikoristeita, leikataan erivärisistä lasinpaloista kuvioita, kootaan tavallaan ku palapeliks, sitte juotetaan ne tinalla yhteen.. miten tän selittäis..? :headwall:
Enkeleitä, perhosia, kaikennäköistä. Myös lampunvarjostimia, tuikkukuppeja.. :whistle:
Ymmärsitköhän tän mun sekavan selityksen!!? ;)
 
anskuli-80
Mä lenkkeilen meen neitin kanssa ja touhuilen muuten vaan.En oikee kerinny alottaa mitään harrastusta kun tulin näin pikaseen uusiks raskaaksi..Esikkomme on nyt 10kk =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 19:30 Lasienkeli kirjoitti:
mitä toi tiffanytyö on?? :eek:

Siis.. teen näitä ikkunalasikoristeita, leikataan erivärisistä lasinpaloista kuvioita, kootaan tavallaan ku palapeliks, sitte juotetaan ne tinalla yhteen.. miten tän selittäis..? :headwall:
Enkeleitä, perhosia, kaikennäköistä. Myös lampunvarjostimia, tuikkukuppeja.. :whistle:
Ymmärsitköhän tän mun sekavan selityksen!!? ;)
Tuo muuten kuulostaa kivalta.... :whistle:

Ai juu...mie en sillee harrasta mitään,mut otin tossa par kuukautta sitten projektikseni tommosen vanhan lundbyn nukkekodin joka kaipais uutta pintaa,siis lattiat seinät,katto ja ulkoseinät....
Mie tykkään ommella(kun osais)ja kutoisinkin kovin mielelläni(jos osais) :whistle: :whistle: :D :D :D
Loppujen lopuksi mun harrastuksiksi jää mailailu ja kirjottelu....Siinäpä se...

 
Harrastelen koiria(2kpl),lenkkeilyä,lukemista,ja nyt ois tarkotus aloittaa taas ratsastus synnytyksen jälkeen jos varat antaa suinki myöten...Lisäksi pari seeprapeippoa tirskuttaa häkissä,ihan uusi juttu.Ennen oli kesyrottia :p Mies vaan ei tykänny niistä.
 
Mä alotin kansalaisopistos ruottin kielen ja jumpan tänä syksynä.Yks ilta itelle! Muuten luen, meilailen, ei mitää ihmeellistä.Kai sitä harrastais enemmänki mut ku on niin hankalaa saada ammaa ja sit retuuttaa muksuja paikasta toiseen........
 
äiti83-tyttö04
mie käyn aerobicissä ja bodymaratonissa. Mut varmaankin lopettelen bodymaratonin.
Pyöräilen, kävelen, luen, neulon.
Ja harrastuksiin luen myös valtuuston ja johtokunnan tehtävät. Sitten ohjaan myös varhaisnuorten kerhoa kerran viikossa.
kesäisin rullaluistelen.
Ja käyn lapseni kanssa vauvauinnis, ei sinne yksin varmaankaan pääsiskään=)
 
Krima
Lukeminen taitaa olla ainut nyt.. Normaalioloissa tykkään ulkoilla paljon, kaikkina muina vuodenaikoina paitsi kesällä. Nyt jääny tuo supistelujen vuoksi. Vauvalle oon nyt ommellu kaikenlaista ja kunnostellu vanhaa pinnasänkyä. Kunhan vauva syntyy jatkan uimista ja kävelyä.. Joku jumppa ois kiva alottaa ku sais jonku kaverin mukaan...
 

Yhteistyössä