Mitä harrastatte?

• Viestiketjun aloittaja Rahina
  • Ensimmäinen viesti
Rahina
Millaisia harrastuksia teillä on? Tai mistä harrastuksesta haaveilette ja miksi se on vain haave?
Itse opiskelen ja ompelen, mutta haaveilen matkustelemisesta taidetta ja arkkitehtuuria katsomaan. Varallisuus ei kuitenkaan anna myöden ja lisäksi pelkään lentokenttiä.

Rahina
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
taas aloitin potkunyrkkeilyn ja tankotanssikurssin aloitin juuri viikko sitten:)
Lisäksi käyn salilla ja lenkkeilen:)
Oi toi tankotanssi olisi kiinnostavaa. Liikuntarajoitteisena liikunta vaan on aika rajoittunutta. Meinaatko hommata kotiin tangon "harjoittelua varten"?

Rahina
Alkuperäinen kirjoittaja Pieta:
laps tippu sängystä. mitä mie teen. Mist tiiän ettei sille tullu mitään. ei itke enää
Älä laita heti nukkumaan, niin näet heijaako sillä päästä. Hiero hellästi jäsenet ja vartalo ja jos älähtää niin varmaan on sattunut. Jos liikuttelee kaikkia raajojaan itkemättä niin ei taida olla murtumia. Lapset on aika elastisia.

Rahina
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
No olishan se ihan kiva,mutta ei taida sopia oikein muuhun sisustukseen:D
Ehkä tonne makkariin vois harkita :whistle:
No sisustusta vaan uusiksi... siinä on uusi harrastuskin. Hommaat kato ison jukkapalmun sen eteen, niin anoppikaan ei ihmettele että mimmosen hepsantuuvaimon se poika valitsi.

:D ja sit ku joku sais sen jukkapalmunkin pysyy hengissä:D

Mä oon sisustanut tän meitin rintamamiestalon melko "omintakeisesti" ni tuskin kukaan ihmettelis vaikka tänne yks kavereiden sanoja lainatakseni "vitun kestävä tanko" ilmestyisi:D

köyhä kuivaihoinen
Alkuperäinen kirjoittaja Rahina:
Millaisia harrastuksia teillä on? Tai mistä harrastuksesta haaveilette ja miksi se on vain haave?
Itse opiskelen ja ompelen, mutta haaveilen matkustelemisesta taidetta ja arkkitehtuuria katsomaan. Varallisuus ei kuitenkaan anna myöden ja lisäksi pelkään lentokenttiä.
Uimisesta haaveilen

Yhteistyössä