Mitä harrastat/ haluaisit harrastaa?

  • Viestiketjun aloittaja Sidney
  • Ensimmäinen viesti
mie
Harrastin kickboxingia, mutta jouduin nyt raskauden vuoksi luopumaan siitä, valitettavasti. Sen verran rajua touhua, ettei voi riskeerata. Pojat/ äijät monottaa ja lyö tosi lujaa, ovat harkoissa niin touhussaan
 
Harrastan hevostelua eli tällä hetkellä omassa pihassa ex-ravuri ja shettis. Niiden hoito ja kärryillä ajo/ratsastus, tytär 3,5v ratsastaa pienemmällä =) . Sekä vanhempien kotona olevien hevosten hoito yms.Ja pihasta löytyy myös noi kolme koiraa, joiden kanssa peuhataan.Haluaisin harrastaa vaikka mitä, mutta kun mies on paljon työreissuilla, niin eipä sitä kahden lapsen kanssa sit paljon harrasteta, kuntopyörän ajattelin hommata...
 
Esikoispoika on reilut 1,5 v. ja odotan toista lasta rv:lla 33. Tällä hetkellä harrastan vain rattaiden työntelyä, joskus iltaisin kävelylenkkejä ja netissä surffailua. Aloitan ratsastuksen taas heti kun synnytyksen jälkeen voi ja pystyy vauvasta sen verran irtaantumaan. Aloin ottamaan ratsastustunteja uudestaan n. 20 vuoden tauon jälkeen ja ehdin käydä tunneilla n. vuoden ennen kuin aloin odottamaan esikoista. Olin siis ollut tunnilla viimeksi joskus 10v. penskana, mutta juonesta sai yllättävän nopeasti kiinni, sillä olin kuitenkin ratsastellut omatoimisesti silloin tällöin. Pojan syntymän jälkeen ehdin ottaa tunteja taas vuoden ennen kuin tulin uudestaan raskaaksi. Kivana höysteenä kokeilin myös mm. lännenratsastusta ja lyhyttä islanninhevosvaellusta. Suosittelen! Ei kun vaan rohkeasti taas ratsaille vaikka edelliskerrasta olisikin hurjasti aikaa!
 
tääläpä on paljon hevosihmisiä,kiva homma.minäkin siis ratsastan tai viimenen vuosi on ollut lähinnä hevosten kanssa puuhastelua,mulla tyttö 2kk.nyt tarttis ottaa itseänsä niskasta kiinni ja kömpiä hevosen selkään.
rhevostelun lisäksi harrastan joogaa.

jos joku haluaa niin mulle voipi mailata: katjavesterinen@luukku.com
 
Täällä myös yksi heppahöpsön heppahöpsö äippä ;o) Itse olen ratsastanut teininä ja viimemmäksi noin viistoista vuotta sitten kerran. Nyt tuolla tallilla pitää ainakin kerran viikossa käydä nuuhkimassa ja rapsuttelemassa oman tyttären hoitoheppaa. Yritän myös pari kertaa kuussa käydä katsomassa tyttären ratsastustuntia... ja kovin alkaa peffa nousta penkistä tunnin tahtiin eli olen siis penkkiratsastaja
Mutta nyt jännittää ihan kauheasti, kun olemme huomenissa kukonlaulun aikaan lähdössä pojan kanssa elämänsä toisiin judokisoihin. Taitaa minua jännittää enemmän kuin poikaa, monta päivää jo vääntänyt vatsaa =O/
Omia harrastuksia on tällä hetkellä oikeesti vaan posliininmaalaus, jonka senkin jaan tällä hetkellä sen heppahöpsön kanssa - siis jos lasten harrastuksiin viemistä ei lasketa harrastukseksi. Mutta lukemista ei onneksi tarvi jakaa kenenkään kanssa, mitä nyt iltasadut pienimmälle pitää lukea.
 
satuhahmo
Harrastan laulamista ja ratsastamista tällä hetkellä sännöllisesti. Mukava olisi lasketella ja lukea kirjoja. Mutta eipä kyllä aikaa liikene 16 kk:n termiitin osalta.
 
Ratsastusta harrastan, omalla ex-ravurilla köpöttelen. Jos joku Kainuulainen aiemmin ratsastusta harrastanut äiti haluaa aloittaa lajin uudelleen, niin minun hevosellani saisi käydä maastoilemassa muutaman euron kannatusmaksua vastaan.
 
Angie K
Mä sovin kaverin kanssa että aloitetaan spinning, kunhan olen saanut itseni hieman palautumaan synnytyksestä. Tahtoisin muunkin liikuntaharrastuksen myös, joku kiva, esim. sulkapallo tms.
Ei vaan oikeen ketään kaveria oo lähtemään mun kanssa.
vink vink =)
 
toisenlainen
Tänne heppahöperöiden ja "tekstiililiikkujien" sekaan uskaltaudun ihan toisenlaisella harrastuksella: moottoripyöräily.
Okei, myönnetään: se on vähän vähemmällä nyt, kun tuo tenava on niin pieni, alle 2 v vasta. Ja viime kesä oli kovin sateinenkin.

Kunhan ipana kasvaa, hankimme sivuvaunun, joko minun tai miehen pyörään (ja minulla on tarkoitus hommata isompi vehje alle) jolloin pääsemme koko perhe reissuun ja ajelemaan.

Kuntosaliharrastus on jäänyt kokonaan. Ja nimenomaan se kuntosalopuoli, ei missään nimessä naisten "ryhmäliikunta". Olen kokeillut, en sovi joukkoon.
Aloitan kuntosalin uudelleen sitten joskus.....
:whistle:

Fillaroinnin, siis ihan pyörä-pyöräilyn valjastan ensi kesäksi myös käyttöön, kun tenavan voi ottaa jo taakse kyytiin.

Muutoin harrastan lapsen kanssa "kerhossa" eli avoimessa päiväkerhossa käyntiä.
Kivaan yhteisöön on nyt tullut yksi uusi äiti lapsineen - ja niin sinnekin sitten muodostui tiivis sisäpiiri, joka sulkee ulkopuolelle mm. minut. :/ :ashamed:
Miksi naiset on tämmösiä ????
 
supertrouper
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2004 klo 15:26 ttyttö kirjoitti:
Tällähetkellä ei ole kun vauvauinti. Sekin on perheen yhteinen. Haluaisin lähtee ratsastamaan. Se on tuttu laji ennestäänki,mut viimekerrasta on n.10 vuotta aikaa. Tuntuu siltä että kerran heppahullu ni aina heppahullu.
Pitäs vaan ottaa ja lähtee talille.
niinpä. pääsispä taas pitkästä aikaa hevosen selkään
 
mulle iski todellinen urheiluhulluus.Käyn pari kertaa viikossa bodypumpissa,kuntosalilla,hiihtämässä ja joka päivä ainakin tunnin lenkin vaunujen ja koiran kanssa...Kilot on karissu ja kesällä ois tarkotus rueta juoksemaan....Ennen harrastin ratsastusta ja haluaisin nytkin,mutta ei riitä enää aika ja rahat...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.03.2005 klo 13:13 toisenlainen kirjoitti:
Tänne heppahöperöiden ja "tekstiililiikkujien" sekaan uskaltaudun ihan toisenlaisella harrastuksella: moottoripyöräily.
Okei, myönnetään: se on vähän vähemmällä nyt, kun tuo tenava on niin pieni, alle 2 v vasta. Ja viime kesä oli kovin sateinenkin.

Kunhan ipana kasvaa, hankimme sivuvaunun, joko minun tai miehen pyörään (ja minulla on tarkoitus hommata isompi vehje alle) jolloin pääsemme koko perhe reissuun ja ajelemaan.
Täällä ilmoittautuu joukkoon mukaan toinen moottoripyörään hassahtanut äitee :whistle:
pääasiassa tekstiililiikkumista sekin on, nahat kun ei lämmitä enään näin syksyllä paljoa ;)
Lapset kulkee lyhyemmät matkat takana, pidempiin reissuihin joutuvat hoitoon ja vanhemmat lähtee kaksistaan =)

Tuon lisäksi töissä käynti kuuluu harrastuksiin.. kiva lisä siinä on se että siitä vielä maksetaan mulle ;)
Ja ompelukoneet surisee kun inspistä löytyy ja puikot kilkattaa sukkia näin ilmojen kylmetessä....
 
minä myös kuulun tähän "heppahöperö" joukkoon. mutta uudella paikkakunnalla vaan ei oo vielä tullu lähdetyyä talille. haaveena ois vuokrata heposta pari kertaa viikossa. löytyyköhän semmosia täältä etelä-savosta? =)
 
blue-J harmaana
Heppahullu täälläkin :wave:

Omistan oman lv-tamman, joka on täällä kotona. Kaverina sillä on ystäväni lv-tamma. Lisäksi meiltä löytyy kolme koiraa, kaksi kissaa, gekko, iguaani ja kuningasboa. Eli siinä oikeastaan meikäläisen harrastukset, aikaa juuri muuhun jääkkään. ;) Mitä nyt tulee välin lueskeltua, nörtteiltyä, musiikkia kuunneltua ja leffoja kateltua. =)

Olenkin tässä miettinyt, että mitenköhän aika sitten riittää, jos joskus sellainen ihme tapahtuu, että se esikoinen saataisiin...? Kun nytkin tarvis muutaman lisätunnin vuorokauteen. \|O

Ja me asustellaan Pirkanmaalla. :)
 
Nomian laiskana
Harrastan
No niin.. heppahöperö se minäkin olen. =)
Syksyllä kävin pari kertaa viikossa ratsastamassa, mutta nyt iltojen pimettyä se on kyllä valitettavasti jäänyt siihen kertaan viikossa. Välillä ei kyllä ehdi sitäkään.. :(

Toinen rakas harrastus on tuo autoilla kilpaa ajaminen. Harrastetaan koko perhe (tai siis lapset vielä eivät ajamaan pääse, mutta mukana kisoissa auttamassa ja kannustamassa äitiä ja isää) jokamies-luokan ajoja. Siellä tuppaa tuhraantumaan suurin osa kesäviikonlopuista.

Perheeseen kuuluu myös kaksi koiraa ja samanverran kissoja, joiden kanssa myös puuhastellaan milloin mitäkin. Koiranäyttelyihin olisi toisen kanssa tarkoitus mennä muutaman kerran piipahtamaan.

Käsitöitä harrastan, pääasiassa siis kutomista ja jonkin verran virkkaamista.

Lueskelen jonkin verran. Tosin siinä vaiheessa kun tuon kirjan käteeni saan on nukkumatti yleensä jo ehtinyt unihiekat heitellä.

Haluaisin harrastaa

Pianosta olen kovasti haaveillut, jospa aloittaisi uudelleen sen soiton, ettei aikoinaan saatu oppi ihan hukkaan menisi.

Kuorossakin olis taas ihanaa laulaa...

Laskettelua haluaisin myös harrastaa ja kesällä vesihiihtoa.

No ehkä mä sitten joskus....
=)
 
harrastan joogaa, ja joskus käyn kuntosalilla! haluaisin harrastaa: säännöllisesti uintia, mutta lähin uimahalli reilun 50 km päässä ja ei tuu lähettyä niin kauas ja sit haluaisin harrastaa rullaluistelua, mutta vauhti pelottaa!
 

Yhteistyössä