MITÄ HALUAT SAAVUTTAA ELÄMÄSSÄSI

• Viestiketjun aloittaja =)
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Lisää lapsia. Ja olen jo saavuttanut kaksi lasta :D Ja työnteko ei vois vähempää kiinnostaa. Jos vaikka sais lottovoiton ettei tarttis lähteä leivän takia töihin koskaan :( Eipä mulla muuta.

tjaa
Vaikka mitä.
Kuuluisuutta, oman levyn, oman kirjan, liuta lapsia, maailman matkustusta, esiintymisen elokuvassa, hyvän kropan (leveä lantio pois)....
Näistä olen saavuttanut, noh pienen liudan lapsia. :(

Haluan kouluttaa itseäni,haluan viedä loppuun kaiken minkä aloitan..
Olen tähän saakka onnistunut jotenkin säilyttämään järkeni kaikesta huolimatta ( tai sen joitakin rippeitä ),olen saanut myös ihanan tytön ja kaikinpuolin ihanan perheen.

Mustana
Olla hyvä äiti lapsilleni, olla onnellinen parisuhteessa. Haluaisin saavuttaa tasapainoisen arjen, missä työelämä on antoisa, perhe-elämä sujuu. Lomia sopivassa mittasuhteessa. Haluan saavuttaa pitkän iän mieheni kanssa ja, että kaikki läheiseni pysyvät terveinä. Toivon , että vanhana voin sanoa eläneeni itseni näköistä elämää enkä hamstraa vihamiehiä ;)

Mä haluan viettää onnellista ja tasapainoista elämää.

Mitä olen jo saavuttanut, hyvän ammatin, olen saanut 3 ihanaa poikaa ja rakkaan miehen, kivan kodin kivalla paikalla.

Tämän kaiken kun saisi pitää, ja elää onnellisena, se riittäisi minulle.

Nuorena halusin matkustaa ja hankkia hyvän koulutuksen. Nämä toteutuivat ainakin 110-prosenttisesti. Sitten tuli vakituisen työpaikan saaminen ja talon rakentaminen, mitkä lopulta onnistuivat.

Vasta näiden jälkeen tulivat haaveeksi lapset, mikä ehkä kuitenkin on kaikkein tärkeintä tällä hetkellä.

Lapsena halusin kovasti kirjoittaa kirjan. Nyt olen tekemässä jo kolmatta. Vaikka kyseessä eivät olekaan kaunokirjalliset teokset, olen tyytyväinen että minusta jää jälkeen jotakin kirjallista. =) Jonkinlaista yhteiskunnallista vaikuttamista olen myös aina tavoitellut, ja tiettyyn pisteeseen asti sekin on toteutunut, vaikka en olekaan esim. kansanedustaja.

Kai sellainen perusajatus aina on ollut kuitenkin tasapainoinen ja onnellinen elämä, oli se millainen hyvänsä. Aika hyvin sekin on onnistunut.

Onnellisen perheen haluan saavuttaa. Monta lasta, kohtuullinen toimeentulo ja onnellinen elämä. Henkistä kehitystä myös, mutta se ei ole niin tärkeää.

Jaa mitäkö mä oon saavuttanu... :eek: No mies on ja talo. Mutta jos jostain muusta on kyse, niin... en ole saavuttanut mitään.

Hohtis
Mie oon oikeestaan nyt saavuttanut sen kaiken mistä oon haaveillut, joten toivon oikeestaan enää et elämä jatkuis just tämmösenä pitkään, terveyttä riittäis ja sais monta lastenlasta

No luxusta olis kartano :D

vauvakuumeinen
haluan tulla äidiksi ja saada kivan työpaikan jossa viihdyn. Ja haluan myös saada loppuun aloittamani tutkinnon ennen kun voin haaveilla hyvästä työpaikasta :D. Niin jo onnellisen tasapainoisen elämän.

Yhteistyössä