Mitä haluaisit kysyä narkomaanin vaimolta?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mieheni on ollut kuivilla 11v. Vapautui viimeisestä tuomiostaan tammikuussa 2010, on ollut siis vankilassa useamman kerran ja vakavin tuomio tuli tapon yrityksestä, puukotuksesta. Mieheni on minua 12 vuotta vanhempi, tutustuimme kun olin 15 ja hän 27, aloitimme seurustelemaan kun olin 18 ja mies 30, yhteenmuutto puolen vuoden seurustelun jälkeen, esikoisemme syntyi kun olin 20 ja mies 32 (menimme naimisiin kun olin 4kk raskaana), kuopus syntyi kun olin 22 ja mies 34. Nyt olemme 25v ja 37v.

Uusi omakotitalo alla ja molemmat töissäkäyviä ihmisiä :)
 
Ensiksi haluan toivottaa onnea saavutuksesta, molemmille!
Ei varmasti ole ollut helppoa!

Kävikö/käykö miehesi na-ryhmissä? Kävitkö sinä läheisten ryhmässä?
Lopettiko hän linnassa vai siviilissä?
Repsahtiko kertaakaan lopetuspäätöksen jlk?
Jättikö miehesi entisen elämän ihmiset kokonaan taakse?
Voitko luottaa mieheesi nyt?
 
vierailija
Ensiksi haluan toivottaa onnea saavutuksesta, molemmille!
Ei varmasti ole ollut helppoa!

Kävikö/käykö miehesi na-ryhmissä? Kävitkö sinä läheisten ryhmässä?
Lopettiko hän linnassa vai siviilissä?
Repsahtiko kertaakaan lopetuspäätöksen jlk?
Jättikö miehesi entisen elämän ihmiset kokonaan taakse?
Voitko luottaa mieheesi nyt?
Kiitos!

En ole käynyt missään läheisten ryhmässä.
Linnassa pääsi eroon huumeista.
Ei ole repsahtanut enää 11 vuoteen, sitä aiemmin yrittänyt lukuisija kertoja lopettaa ja tullut niitä repsahduksia.
Ei ole jättänyt rakkaimpia ystäviään taakse, tuntenut heidät lapsesta saakka ja vetivät yhdessä kamaa. Suurin osa kuitenkin niistä "ystävistä" jäi pois joiden kanssa narkkasi ja teki rikoksia.
Voin luottaa, mieheni on ollut narkomaaneista rehellisimmästä päästä, ei oo semmonen rotta minkälaisiksi narkomaanit yleensä mielletään, perhe on aina ollut pyhä asia hänen elämässään.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Kiitos!

En ole käynyt missään läheisten ryhmässä.
Linnassa pääsi eroon huumeista.
Ei ole repsahtanut enää 11 vuoteen, sitä aiemmin yrittänyt lukuisija kertoja lopettaa ja tullut niitä repsahduksia.
Ei ole jättänyt rakkaimpia ystäviään taakse, tuntenut heidät lapsesta saakka ja vetivät yhdessä kamaa. Suurin osa kuitenkin niistä "ystävistä" jäi pois joiden kanssa narkkasi ja teki rikoksia.
Voin luottaa, mieheni on ollut narkomaaneista rehellisimmästä päästä, ei oo semmonen rotta minkälaisiksi narkomaanit yleensä mielletään, perhe on aina ollut pyhä asia hänen elämässään.
Upeaa! Mukava lukea onnistumisista.❤

Kaikkea hyvää teille jatkoonkin!❤
 

Yhteistyössä