Mitä haittaa muka on siitä, että tilaan jotakin lapsen nimissä postiennakolla?

  • Viestiketjun aloittaja "Larissa"
  • Ensimmäinen viesti
"a p"
Kunnon kusipää :( Ei kellään muulla kuin luusereilla oo ees tarvetta tilailla toisten nimissä. Sä oot just tollanen mamma joiden lapset täällä sitten aikuisena valittaa että äiti on pilannut niiden elämän tekemällä niille kauheet velat ja sotkemalla luottotiedot :( kaikki sitä saakin lapsia...
Miten mä teen velkaa kun maksan paketin heti sitä noutaessani? :D Hei lukekaa nyt vähän tarkemmin mitä kirjoitetaan ja jos ette tiedä mikä on postiennakko niin käyttäkään googlea.
 
"shihtzu"
No kyl mulla on ainakin joka ikisellä kerralla katottu henkkarit ja laitettu loppuosa siihen kuittiin mikä jää postiinPostissa siis, kun olen tunnuksella paketteja hakenut. JA niin pitäisi toimia joka ikisessä postissa. Ja POSTIENNAKKO on asia vielä erikseen.
Ja postiennakkopaketti toimii samalla tavalla, kuka vaan voi sen hakea, jos on lähetystunnus tiedossa ja kunhan vaan maksaa sen paketin.
 
gdkjdg
[QUOTE="a p";24274856]Miten mä teen velkaa kun maksan paketin heti sitä noutaessani? :D Hei lukekaa nyt vähän tarkemmin mitä kirjoitetaan ja jos ette tiedä mikä on postiennakko niin käyttäkään googlea.[/QUOTE]

Niin, ehkä nytten on noin, mutta tulevaisuudessa ryssit sitten kaiken kuitenkin. Koska ei normaalilla ihmisellä ole tarvetta tilailla toisten nimissä ja jättää tilaamiaan tuotteita hakematta. Se jo kertoo siitä että oon luuseri ja varmasti pahemmaks tuut jatkossa.
 
"shihtzu"
[QUOTE="mhm";24274853]Kyllä täällä kysyvät joka kerta henkkareita normi pakettiakin hakiessa ja merkkaavat tiedot johonkin paperiin.[/QUOTE]

Kuten jo sanoin, niin niinhän ne kysyy, mutta se ei tarkoita sitä, että sitä pakettia ei annettaisi jollekin muulle henkilölle.
 
"mhm"
[QUOTE="shihtzu";24274884]Kuten jo sanoin, niin niinhän ne kysyy, mutta se ei tarkoita sitä, että sitä pakettia ei annettaisi jollekin muulle henkilölle.[/QUOTE]

Eivät mielellään. Mun on pitänyt kirjoittaa miehelle valtakirja jos hakee mun pakettia postista vaikka on sama sukunimi.
Lapselle tulleessa paketissa kyllä sanoivat että mielellään vanhemman nimellä nää siihen saakka kunnes lapsi osaa itse hakea.
 
"shihtzu"
[QUOTE="mhm";24274910]Eivät mielellään. Mun on pitänyt kirjoittaa miehelle valtakirja jos hakee mun pakettia postista vaikka on sama sukunimi.
Lapselle tulleessa paketissa kyllä sanoivat että mielellään vanhemman nimellä nää siihen saakka kunnes lapsi osaa itse hakea.[/QUOTE]

No sitten toimivat väärin.
 
gdkjdg
[QUOTE="a p";24274945]No mä en voi mitään sille, että sä olet luuseri. :)[/QUOTE]

Ja mä en voi sille mitään että oot niin tyhmä ettet ymmärrä lukea yhden kirjoitusvirheen läpi. Ole nyt onnellinen vielä kun voit, myöhemmin tuskin olet kun lapsesi vihaa sinua. Oikee unelmamamma jonka jokainen haluis itelleen <3
 
"a p"
Kertokaa nyt viisaat miten mä pilaan lapseni luottotiedot ja aiheutan hänelle velkaa tilaamalla postiennakolla? :D En saanut tuohon kyllä perusteluja kaveriltakaan vaan mutisi jotakin epäselvää tuon kysymyksen jälkeen.
 
"ninni"
ihan hyväksyttävää! täälä nyt saa heti paskaa niskaan näiltä kukkahattu tädeiltä! ei ole mahdollista tilata lapsen nimellä kuin POSTIENNAKOLLA! ja silloin EI VOI mennä luottotiedot! joo, kokemusta on eikä mitään pahaa.. tilailen itse paljon ja aina sen nimellä POSTIENNAKOLLA jolle vaatteet tulossa. huh huh!!!
 
"jonna"
mä olen liittänyt lapsen esim lasten kirjakerhoon ja paketitkin on tulleet lapsen nimellä. Jos esim lapsen mummi on laittanut paketin tms lapsen nimellä, niin lapsi on voinut hakea sen postista ihan itse ilman henkkareita. Samoin mä voin hakea jos kyse lapsestani.

mutta jos tilaan itelleni vaatetta niin en käsitä miksi se lapsen nimelle pitää laittaa, kyllä ne siellä putiikissa tajuu et sama osoite, ei ne hölmöjä ole....
 
"vieras"
[QUOTE="eee";24275391]No sano sä ap että miks ihmeessä sun täytyy lapsen nimissä tilailla yhtään mitään? Vaatteita ja kirjoja jne. saa kyllä ihan kaupastakin, rahalla![/QUOTE]

miksi se sulle kuuluu? joku tilaa toinen hakee kaupasta! siis ajatella, kauheeta kun kaikki ei tee samalla tavalla sun kans.
 
"a p"
[QUOTE="eee";24275391]No sano sä ap että miks ihmeessä sun täytyy lapsen nimissä tilailla yhtään mitään? Vaatteita ja kirjoja jne. saa kyllä ihan kaupastakin, rahalla![/QUOTE]

No rahallahan mä nytkin ostan vaatteita! :D Ei hitto mistä teitä oikein tulee?

Me asutaan pienellä paikkakunnalla eikä täällä ole paljon vaatteita myytävänä ja ne vähät mitä on, niin ovat kalliita. Tilaan alennuksista ja tarjouskoodeilla mieluisia vaatteita ja valikoimaa riittää. Niin ja maksan ne vaatteet RAHALLA. :D
 
"eee"
[QUOTE="a p";24275456]No rahallahan mä nytkin ostan vaatteita! :D Ei hitto mistä teitä oikein tulee?

Me asutaan pienellä paikkakunnalla eikä täällä ole paljon vaatteita myytävänä ja ne vähät mitä on, niin ovat kalliita. Tilaan alennuksista ja tarjouskoodeilla mieluisia vaatteita ja valikoimaa riittää. Niin ja maksan ne vaatteet RAHALLA. :D[/QUOTE]

Miksi et tilaa sellaisista postimyyntikaupoista, jotka suostuisivat myymään sulle omalla nimelläsi? Tai mikset tilaa miehesi nimellä?
 

Yhteistyössä