mietin
kun vanhemmat eroaa? Nyt en puhu erosta vaan siitä että mitä lapset hyötyy siitä että ravaavat vuoroviikoin kummankin kodissa ja kumpi se lapsen oikea koti siis on?
Jaa kuka? Se lapsi vai?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä minä olen tällä vanhanaikasella kannalla että lomalla kerran vuodessa näkee paripäivää isää, mitäs ajatteli sillä alapäällään.
Mikä siinä arjessa on normaalia? Ai se,kun lapsi ei itsekkään tiedä kumman luo menee ja mitä tekee missä ja millon?Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Saa elää normaalia arkea molempien vanhempien kanssa.
Ai sielä kolahti jollekki vuoroviikko-äidille?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä minä olen tällä vanhanaikasella kannalla että lomalla kerran vuodessa näkee paripäivää isää, mitäs ajatteli sillä alapäällään.
Mä en kans jaksa uskoa että olis ihan normaali arki. Vanhemmat tietty haluaa uskoa niin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä siinä arjessa on normaalia? Ai se,kun lapsi ei itsekkään tiedä kumman luo menee ja mitä tekee missä ja millon?Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Saa elää normaalia arkea molempien vanhempien kanssa.
Joillekin se on helppoa, joku taas etsii aina omaa paikkaansa kodissa ja juuri kun on sen löytänyt, vaihtaa paikkaa.Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Saa elää normaalia arkea molempien vanhempien kanssa.
Jos systeemi on toimiva,niin varmasti lapsi tietää missä on milloinkin.Ja sitä tavis joka toinen viikonloppu-systeemiä ei normaaliksi voi sanoa ei sitten millään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä siinä arjessa on normaalia? Ai se,kun lapsi ei itsekkään tiedä kumman luo menee ja mitä tekee missä ja millon?Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Saa elää normaalia arkea molempien vanhempien kanssa.
Yleensä pilkun edessä oleva on se merkitsevä, mitä pilkun jälkeen sanotaan. Ihan perusäidinkielioppia!Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Jaa kuka? Se lapsi vai?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä minä olen tällä vanhanaikasella kannalla että lomalla kerran vuodessa näkee paripäivää isää, mitäs ajatteli sillä alapäällään.
ai, naisbodareillakin on herneen kokoiset aivot =)Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Jaa kuka? Se lapsi vai?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä minä olen tällä vanhanaikasella kannalla että lomalla kerran vuodessa näkee paripäivää isää, mitäs ajatteli sillä alapäällään.
Mä olen ajatellut samoin. Kärsitään me aikuiset mielummin ikävää kuin että lapset olis heittopussina.Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Asiasta en mitään tiedä eikä ole kokemusta asiasta, mutta omaa lastani en moiseen rumbaan ikinä pistäis.
Lapsi on heittopussi ja ei muuksi muutu tossa tilanteessa!! Itsekkäät aikuiset ajattelee vaan täysin itseään!Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Jos systeemi on toimiva,niin varmasti lapsi tietää missä on milloinkin.Ja sitä tavis joka toinen viikonloppu-systeemiä ei normaaliksi voi sanoa ei sitten millään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä siinä arjessa on normaalia? Ai se,kun lapsi ei itsekkään tiedä kumman luo menee ja mitä tekee missä ja millon?Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Saa elää normaalia arkea molempien vanhempien kanssa.
Ai siitäkö se johtu, mä luulin että sillä on ollu parempaa tekemistä äikän tunneilla.Alkuperäinen kirjoittaja Arvaas2X:ai, naisbodareillakin on herneen kokoiset aivot =)Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Jaa kuka? Se lapsi vai?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä minä olen tällä vanhanaikasella kannalla että lomalla kerran vuodessa näkee paripäivää isää, mitäs ajatteli sillä alapäällään.
No ihanko totta. Musta vaan oli typerää että ajattelet asian sen kautta että pääset miehellesi kostamaan. Entäs se lapsen paras?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yleensä pilkun edessä oleva on se merkitsevä, mitä pilkun jälkeen sanotaan. Ihan perusäidinkielioppia!Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Jaa kuka? Se lapsi vai?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä minä olen tällä vanhanaikasella kannalla että lomalla kerran vuodessa näkee paripäivää isää, mitäs ajatteli sillä alapäällään.
Niinpä, kuka aikuinen sellaiseen suostuis.Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Mä olen ajatellut samoin. Kärsitään me aikuiset mielummin ikävää kuin että lapset olis heittopussina.Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Asiasta en mitään tiedä eikä ole kokemusta asiasta, mutta omaa lastani en moiseen rumbaan ikinä pistäis.
Entäs jos olis ns lapsien asunto jossa VANHEMMAT asuisi vuoroviikoin ?
Kiitsa. Jos tietäisit kuinka iloseksi teit mut just.Alkuperäinen kirjoittaja Arvaas2X:ai, naisbodareillakin on herneen kokoiset aivot =)Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Jaa kuka? Se lapsi vai?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä minä olen tällä vanhanaikasella kannalla että lomalla kerran vuodessa näkee paripäivää isää, mitäs ajatteli sillä alapäällään.
Onhan siinäkin hyviä puolia, mutta aikuiset saavat sitten yhtenään pitää yhteyttä. "Onko se Ville siellä? Missähän se syö?" . ja lasten on helppo käyttää hyväkseen mahdollisuutta vaihtaa maisemaa kun ruoka tai kuri ei miellytä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No sellanen on hyvä että asutaan lähellä ja lapset on kummassa haluavat, sopii isommille lapsille.