Mitä eroa clomifenillä ja clomhexalilla??

• Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
ap
Aha, okei. Kiitti. Mikähän niiden markkinatilanne on tällä hetkellä, kun joskus oon täältä lukenut, et on ollut vaikea saada noita apteekista, tai ainakin jompaa kumpaa noista??

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:
Jaa-a.. Siitä en tiedä kun siirryin aikoinaan "astetta vahvempiin" ja vauvakin on jo sylissä. =) Mulla on muuten lista vauvan valmistusaineista profiilissa.. ;)
Joo, mä kävin kattomas sitä listaa :) Se on hyvä :)

vieras
Jaa-a.. Siitä en tiedä kun siirryin aikoinaan "astetta vahvempiin" ja vauvakin on jo sylissä. =) Mulla on muuten lista vauvan valmistusaineista profiilissa.. ;)
Kuulostaa tosi "terveeltä" lapselta.. Huhhuh..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eiköhän tuo ihan tavallinen vaavi kuitenkin ole, munasolusta ja siittiöstä alkunsa saanut niin kuin kaikki muutkin. =)

Jotkut vaan tarvii vähän apuja siihen, että munasolu ja siittiö saadaan kohtaamaan toisensa. Ei siinä mitään sen kummempaa ole.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Heh! Sulla ei taida olla minkäänlaista käsitystä, että mikä kunkin lääkkeen merkitys koeputkihedelmöityksessä on? Kyseessä on vielä ivf eli ihan itse on se siittiö saanut uiskennella munasolun sisään..

Yhteistyössä