Joo, mä kävin kattomas sitä listaaAlkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:Jaa-a.. Siitä en tiedä kun siirryin aikoinaan "astetta vahvempiin" ja vauvakin on jo sylissä. =) Mulla on muuten lista vauvan valmistusaineista profiilissa..![]()
Okei, kiitti sullekin infostaAlkuperäinen kirjoittaja näin:Clomifenia on ollut vaikea saada, tilalle on yleensä vaihettu tuo clomhexal
Kuulostaa tosi "terveeltä" lapselta.. Huhhuh..Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:Jaa-a.. Siitä en tiedä kun siirryin aikoinaan "astetta vahvempiin" ja vauvakin on jo sylissä. =) Mulla on muuten lista vauvan valmistusaineista profiilissa..![]()
Eiköhän tuo ihan tavallinen vaavi kuitenkin ole, munasolusta ja siittiöstä alkunsa saanut niin kuin kaikki muutkin. =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuulostaa tosi "terveeltä" lapselta.. Huhhuh..Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:Jaa-a.. Siitä en tiedä kun siirryin aikoinaan "astetta vahvempiin" ja vauvakin on jo sylissä. =) Mulla on muuten lista vauvan valmistusaineista profiilissa..![]()
Heh! Sulla ei taida olla minkäänlaista käsitystä, että mikä kunkin lääkkeen merkitys koeputkihedelmöityksessä on? Kyseessä on vielä ivf eli ihan itse on se siittiö saanut uiskennella munasolun sisään..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuulostaa tosi "terveeltä" lapselta.. Huhhuh..Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:Jaa-a.. Siitä en tiedä kun siirryin aikoinaan "astetta vahvempiin" ja vauvakin on jo sylissä. =) Mulla on muuten lista vauvan valmistusaineista profiilissa..![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel