Mitä eriparista sinussa on?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"hmm"
silmäni ovat erilaiset koska toista kulmakarvaani liikuttavat lihakset ovat erittäin liikkuvaiset joten kulma on jatkuvasti vähintään hivenen koholla, kun taas toinen kulmani on liikkuvainen ja notkea kuin näkkileipä.

..........
Mun toisen silmän luomi repsottaa vähän enemmän kuin toisen. Vielä eroa ei kauheasti huomaa varsinkaan jos meikkaa, mutta pelkään että alan vanhemmiten näyttää Paul McCartneylta. :mad:
Siinä samassa silmässä on myös huonompi näkö.

oikeistolainen nainen
Oikea puoleni on vasenta "parempi".
-isompi tissi
-numeroa isompi jalka
-parempi näkö
-enemmän tukkaa

Ainut mikä noista haittaa on tuo tissi, vaikeeta löytää sopiva kuppikoko :)

"joku"
Mul on eriparitissit. Ja ihan huolella, imetys tehny tehtävänsä ku toinen tissi vissiin maistuu paremmalta :D Nenänreijät on erimuotoset, toinen pyöree ja toinen soikee.
Mulla tuli jostakin syystä enemmän maitoa pienemmästä tissistä... Ja imetyksen aikana olivatkin aika saman kokoiset (tai se normaalisti pienempi ehkä hiukan isompi jopa, varsinkin jos en ollut imettänyt vähään aikaan)

"Höh"
Tissit, toinen b ja toinen d. Silmät, toinen kissakissamaisempi, toinen pyöreämpi. Kulmakarvat, toinen on paremman muotoinen vaikka kuinka nyppis. Mitäs vielä. Korvat on myös erilaiset.

"Sirkkeli"
No vasen tissi on isompi kuin oikea. Mitä enemmän elopainoa, niin sen isompi kokoero. Jopa yhden kupin...
Vasen koipi on varmaan sentin lyhyempi
Naama on epäsymmetrinen. Sivukuvat on kuin eri ihmisestä.

vier
Toisen silmän ripset on kiharat ja toisen suorat.
Oikea käsi on vähän isompi kuin vasen.
Toinen suupieli hymyilee eri tavalla.
Tissit on erimalliset mutta kumpikin riippuu :D

toislaitainen
Toinen kulma korkeammalla ja silmakkin erilainen, kun kahdella peilillä katsoo. Oikea tissikin pienempi, kun en osannut sillä imettää niin hyvin tai ei tullut maitoa niin. Oikea nänni myös sisällä, ennen olivat molemmat samanmoisia, nyt vasemmassa nänni nöpöttää Mammografiat ja ultrat on otettu tuosta oikeasta tissistä, ei kuulemma vikaa.

"Vieras"
Minulla taitaa kaikki olla suurinpiirtein kaikki samalla tavalla. Mutta lapsella on eriparikorvat. Toinen korva on täysin samanlainen kuin minulla, ja toinen samanlainen kuin isällään =)

Yhteistyössä