?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Mä oisin tänään laittanu joko farkut ja topin tai rimpsuminarin ja hupparin. Ja korkosaappaat. Fiiliksen mukaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ?:ideoita?
Alkuperäinen kirjoittaja Noh:Tosiaan, riippuu vähän millaiseen baariin olet menossa? Ihan kunnon yökerhoon illan päätteeksi, vai onko tiedossa vain lähikuppilan karaokeilta? Asu sen mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk -napalmi kuula-:Mulla on yksi ihana mekko, johon olen yrittänyt laihduttaa (joskus oli hieman löysä ja nyt hyvä, että kiinni menee). No ajattelin sen laittaa yhdelle keikalle, ku se istuu nyt justiinsa. Mutta hemmetti mulla on just sillon menkat, mikä tietää ylimääräistä pömppöä vatsan kohdalla :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja !:Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk -napalmi kuula-:Mulla on yksi ihana mekko, johon olen yrittänyt laihduttaa (joskus oli hieman löysä ja nyt hyvä, että kiinni menee). No ajattelin sen laittaa yhdelle keikalle, ku se istuu nyt justiinsa. Mutta hemmetti mulla on just sillon menkat, mikä tietää ylimääräistä pömppöä vatsan kohdalla :snotty:
tukisukkahoust rules.![]()